♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Saturday, January 30, 2010

--[MAKE FIREFOX RUN FASTER]--

wehu.. ni ade skit idea ak nk kasitaw acane nk buat korg pnye mozela yg byk kali ak dgr org kate lembap r kan.. ak pon da try.. mmg berkesan r drpd dulu r kan.. yg ak blh g mandi then siap berzikir baru run ak pnye mozela kan.. huhuhu... korg try r.. klw xjadi tu harap maaf r.. pasal ak da try okeh aje:D selamat mencube ea:D

Macam ni:

1. Pada address bar, taip about:config

2. Tukar nilai (klik-kanan > Toggle):

network.http.pipelining kepada true
network.http.proxy.pipelining kepada true

3. Klik-kanan pada mana-mana dan pilih New > Integer dan bila keluar window "Enter preference name" taip nglayout.initialpaint.delay, bila window kedua keluar, taip 0

done!

--[YANA ABADIKAN DIA D SELURUH DUNIA]--

skali lagi yana berasa sngt sakit.. yana rindukan dia... yana dah cube sedaya upaya yana nk lupakan dia... tiap2 kali tu jgk nama dia.. wajah dia.. selalu aje dtg... kata2 dia.. sume r kenangan yana dgn dia... sangt perit yana nk tanggung... mlm td... yana mimpi dia... die jelaskan kat yana... yana dpt tgk muke dia... yana rindu dia:(( yana dpt ckp dgn dia mlm td... yana tnye knp dgn dia... dia just tnye yana.."jeles ke" herm.. seyes yana lost skrg.. mne yana nk cari pengganti dia... dulu yana pnh tnye dia mcm mn klw dia tade ngn yana... dia jwb dia akan sentiasa ada klw yana perlukan dia... n skrg yana sngt2 perlukan dia... yana rindu dia... yana nk ckp yana rinduuu sngt kat kamu... erm.... mmg yana sygkan dia... yana xtaw cmne nk abadikan kenangan yana dgn dia.. yana pnh bgtaw dia yg yana nk bgtaw satu dunia yg dia tu kesayangan yana... mybe bukan dgn cr yana bt verbal communication... but other inisiatif yana gnekan kemajuan internet ini utk menyatakan pada dunia yg yana amat hargai dia... dia ada dalam setiap page yana... sape2 yg knl yana n nmpk di situ ade sesuatu.. itu lah dia.. itulah dia kesayangan yana... mmg susah nk cr.. tp sesetengah yg mengikuti perkembangan sesuatu page akan nmpk yana.. n nmpk dia... erm... dunia.. lihatlah kesayangan yana... bgtawla pada dia yg yana rindukan dia... erm... susah yana nk gambarkan perasaan yana... xpernah yana bertndak mcm ni sblm ni... knp yana nk pertahankan?? sedangkan hati yana semakin sakit rindukan dia... knp yana nk tunggu dia sedangkan yana sngt benci menunggu.??? knp yana masih setia dgn dia sedangkan yana pening memikirkan dia.. sebab... yana ikhlas terhadap dia.. terlalu xdpt d ungkapkan knp dan mengapa.. dalam doa ada nama dia.. YA ALLAH... yana mohon bglah kekuatan untuk yana... semoga org yg yana syg sentiasa hidup d bawah lindunganMU YA ALLAH... walaupon dia xmendengar dan xmerasa ape yg yana rasa pada dia..yana harap semoga ALLAH sampaikan kabar berita gembira pada dia.. yana sngt xnk tgk dia bersedih.. dan dia pernah bt yana gembira satu ketika dulu.. dia xsuke yana sedih.. jadi yana akan bergembira hanya kerana yana xnk tgk dia merasa tertekan.. erm..(entah iye ntah tidak dia hiraukan klw yana sedih) hurm.. tp xpe.. sekurang2nya yana pernah sngt gembira dan bahagia sewaktu bersama dia.. walaupon bukan selamanya namun pernah ada kebahagiaan dalam hidup itu sudah melapangkan hati yana... terima kasih sayang... yana akan abadikan kenangan kite di sudut yg cukup dalam kat hati yana... yana xkn lepaskan bintang di dada sayang... bintang itu xkn pergi selagi yana xpanggilnya pulang.. dia akan sentiasa berada di dadamu walaupon kau xmahu.. kerana itu bintang yana... hanya yana yg boleh membawanya keluar dari dada kamu... kamu yg pernah mengajar yana apa itu keikhlasan dalam mencari erti sebuah perhubungan.. yana sngt hargai kamu ketika kamu hadir dalam hidup yana dulu...

Friday, January 29, 2010

--[BLH KE DIA DENGAR??]--

sakitnya tanggung rasa mcm ni... deritanya nk menahan rasa mcm ni.. kat sini aje blh ak bgtaw kat die yg ak sngt pikirkan dia... erm... nk ak bgtaw kat dia tkt ak yg makin menahan lke parah.. so kat sini aje la ak harap perasaan ak smpai kat die.. erm... ak taw dia bukan jenis mencari n berfikir ak akan tulis mcm ni kat blog ni kan.. n ak xharap pon die jmpe blog ak nih.. klw die jmpe tu mmg kuasa ALLAH.. n ak jz nk bgtaw.. ak dah lemah sngt skrg nih.. tp ak masih bertahan utk dia.. ak xnk jatuh lagi.. ak masih nk berjalan ke arah dia.. ak masih mengharap pada dia.. ak rindukan dia.. ak xtaw knp ak jadi mcm nila.. ak dah try... tp masih xberjaya lagi... erm... haisshh.. weii ko dgr lah nih..:(( ak rindukan ko :(( ak nk jmpe ko la:(( hurm... klw lah dia blh dgr 8-> tp.. semua itu cme 0.01% je :( damn... its okeh klw dia xtaw ak yg ak rasa... xpe la klw ak hanya bertepuk sebelah.. sekurang2nya.. pernah ada bahagia bersama dia.. pernah tersenyum bila bersama dia.. pernah ada kemanisan bersama dia.. pernah memetik bintang bersama dia... dan pernah sematkan bintang ke dadanya dan masih lagi utuh 3 bintang itu dan ikhlas melafazkan 3 bintang itu hanya utknya.... erm.. ingt x dia?? ingt lagi x maksud 3 bintang itu??? erm... klw lah dia blh taw isi hati ak... klw lah dia tahu ape yg ak rasa skrg... klw lah ak blh bisik kat telinga dia... betapa ak perlu dia utk sambut tgn ak sebelum ak jatuh... erm... namun itu semua hanya khayalan ak.. khayalan yg xmungkin jadi kenyataan~ miss u !~

Thursday, January 28, 2010

--[TOLONGLAH...YANA RINDU KAMU SNGT2]--

YA ALLAH..
bantulah yana...
yana rindukan dia..
tiap malam yana teringatkan dia..
yana nk sngt dgr suaranya,,,
yana nk sngt tgk wajahnya,,,
yana nk sngt nyatakan pada dia...
yang yana sayangkan dia...
tolonglah yana YA ALLAH...
sakitnye perasaan yana ni..
yana dah cuba lupakan dia tp yana xblh..
nama dia ada dalam tiap2 doa yana...
sungguh yana ikhlas sygkan dia..
yana nk ckp dkt dia..
dia lah kebahagiaan yana...
apa yg yana ptt buat...
yana xmampu nk benci dia..
yana xmampu nk abaikan dia..
yana xmampu lupakan dia tu yg paling yana tkt:((
sungguh yana sngt sedih waktu ini...
sungguh2 yana nk tatap wajahnya...
yana nk sentuh wajahnya...
yana nk genggam tgnnya...
klw blh yana xnk lepaskan tgn dia...
bantulah yana...
perasaan ini sukar sngt yana nk lepaskan...
YANA RINDU KAMU BINTANG....
SNGT PERLUKAN SEMANGAT KAMU SAYANG...
JGN LA ABAIKAN YANA...
BALIK LA PADA YANA SEPERTI DULU...
YANA RINDUKAN KAMU....

--[DUNIA BELUM SEMPAT MENDENGAR]--

erm... dunia blm sempat mendengar jeritan ak mengatakan betapa ak sngt rindukan dia.. ak pernah katakan padanya yg ak akan hebahkan pada dunia yg dia cintaku.. namun.... adakah dunia mendengar jeritan dalam hati ak??? dunia.. dengarlah.. ak harapkan dia.. ak menunggu dia.. ak nantikan dia.. dia dia dan hanya dia.. adakah dia mendengar degupan jantung ini..??? adakah bintang di dadanya menyampaikan rasa rindu ini??? adakah bintang itu masih bersamanya??? adakah bintang itu menyatakan keinginan hati ak utk memilikinya??? adakah bintang itu memberi semangat kpdnya??? adakah bintang itu menjaga hari2nya??? adakah bintang itu mengungkapkan kata2 semangat utknya tiap2 hari??? bintang.. jagalah dia.. berikanlah semangat padanya.. luahkan lah kata2 berkeyakinan padanya tiap hari.. bintang... gambarkanlah senyuman padanya di tiap2 pagi tatkala dia membuka matanya... bintang.. sampaikan lah cerita penuh gelak ketawa padanya ketika dia runsing... bintang.. nyanyikanlah lagu indah sebelum dia melelapkan mata.. bintang.. kabarkan padanya.. aku ada disini sentiasa menunggunya.. bintang... jgn meninggalkan dirinya... bintang... tetaplah di dadanya dan berdeguplah utk ak di sini.. walaupon jauh dia di sana dan ak tidak melihatnya... namun smpaikanlah pada dadanya akan debaran hati ak menantinya dan debaran ak merindukannya.. wajahnya.. senyumannya.. gelak tawanya.. bintang.. sapukanlah air mata kesedihannya dgn senyuman.. bintang.. bahagiakan dirinya... bintang... sampaikan pada dunia hasrat hati ak utk menyatakan betapa dia ak inginkan.. dan katakan pada dunia.. DIA KEKASIH HATIKU.. SELAMANYA...

Tuesday, January 26, 2010

--[ANDA SEDANG DI CINTAI,BERCINTA,ATAU MENCINTAI??]--


* bila anda bersamanya anda akui dia istimewa namun anda berpura2 xpeduli,tp bila dia tiada anda mencari2 pula, pada ketika ini anda SEDANG DILAMUN PERASAAN CINTA

*walau ramai org di sisi anda tp perhatian anda hanya tertumpu padanya.itu tanda anda SUDAH JATUH CINTA

*spttnya dia telah menghubungi anda anda lama sekembalinya dari satu perjalanan yg jauh, tp telefon anda terus membisu.anda menanti dgn kecewa dan penuh mengharap.itu tandanya anda SEDANG DI LAMUN ARUS CINTA

*klw anda sedang bergembira hanya kerana sepotong SMS drpd seorg yg anda rskan istimewa, anda SEDANG TENGGELAM DALAM ALAM PERCINTAAN

*jika anda ada sesuatu yg anda ingin berikan dan anda hanya teringat dia seorg sbg penerimanya.itu tanda anda MEMANG SEDANG BERCINTA

*katalah anda seorg wanita yg ego dan tidak mengakui hal ini dan sentiasa berkata kpd diri sendiri "Dia hanya seorang kawan" ttp anda xberjaya memadamkan namanya atau wajahnya dari ingatan anda, pada ketika itu.anda SEDANG BERCINTA

*lebih nyata tatkala anda sedang membaca sebuah novel menarik,tiba2 muncul seorg dlm minda anda, maka anda SEDANG BERCINTA DENGAN ORANG BERKENAAN

*anda sedang resah gelisah klw xdgr suaranya, anda jadi malap tp tiba2 segar bugar, lapar menjadi kenyang, mengantuk jadi terang.apalagi klw bukan CINTA

*anda jadi cemburu apabila dia terlalu byk memuji kecantikan org lain.ehh.. apa pasal pulak nk cemburu nih?? xlain sbb ARUS CINTA SEDANG BERPUTAR DALAM DIRI ANDA

*lucu sekali bila anda rs syg nk buang apa jua pemberiannya.. tiket bus,pembalut gula2, waima DAUN KERING, klw lipas gigit bende2 tu anda rs xgeli nk gigit lipas itu balik.anda MMG SEDANG MABUK BERCINTA

**P/S macam mn rs bercinta tak ada siapa boleh bgtaw kecuali anda alami sendiri..

*d petik dari bukumotivasi kasih sayang:membina rasa cinta by dr.hm tuah iskandar al-haj

--[LEPASKAN RASA KESAKITAN]--

sngt2 skit merasa perasaan cmni.. sakit bila rasa sakit nk berterus terang coz tkt menyakiti.. namun sampai bila.. sampai bila nk menyembunyikan perasaan sakit.. better sakit skrg drpd sakit dikemudian hari.. alang2 dibenci biar la skrg drpd d pendam dan perasaan semakin lama semakin dalam dan waktu itu mungkin tiada maaf bagiku.. namun manusia berhak utk hidup dgn perasaan sendiri... xguna dipksa sesuatu.. tp kite kene berusaha mendapatkan sesuatu.. tkt akan timbul rs menyesal di kemudian hari.. ak pernah melepaskan dan ak xberusaha utk mendapatkan kembali sehingga ak kehilangannya.. kini ak akan cuba mengejarnya dan cuba mendapatkannya.. andai ditolak kelak.. ak susah berpuas ht kerana ak pernah berusaha utk tidak kehilangannya.. cinta bukan bermakna memiliki.. mmg sakit kehilangan nya.. namun dr sudut positifnya.. andai sudah berusaha dan masih gagal.. itu mmg sudah tertulis yg tidak di takdirkan utknya.. andai ade lagi rs cinta yg kuat dalam ht ini.. akan aku kunci saja perasaan itu dan ak tak mungkin menerima sesiapa demi utk tidak menyakiti hati sesiapa.. kerana perti rasa menyakiti.. semoga tuhan mendengar rintihan hati ak.. waktu ini ak sngt memerlukan semangat bintang ak.. ke mana dia pergi ak akan cuba mendapatkan nya dan bertanya akan kekliruan ini.. sungguh hati ak sentiasa ada namanya.. dia masih ak harapkan...

Sunday, January 24, 2010

--[FAMILY GATHERING + KENYANG]--

uweiiii.... haish... seperti yg xberapa ak nk jangke la kan.. ahad nih xd g hangout kemane2.. coz along ak nk buat mkn2 kat umah nih utk sempena hari jadi anak dia.. n sekali ngn bacaan doa selamat utk ak:D huhuhu... ak d doa selamatkan:D lalalala~ erm.. letih sngt tp kenyang:D byk ak mkn harini.. ayam bakar.. ikan bakar.. tomyam ... soto... haish... mau jadi gumuk ak la weii:)) wakakakaka...=)) dah2 jom tgk.. jz family ak yg kecil aje.. namun hepi juge r harini.. dari kul 9.30 pagi until kul 6ptg.. ahahahaha...uweeiiii... LET CHECK THIS OUT:D


antara family2 ak yg dtg:D mak sedare.. sepupu sepapat sume r:D sedare ak xramai.. tp hepi:D



ini r die bufday boy.. akimuddin.. a.k.a an... huh.. budak yg slalu aje cr psl ngn ak:| namun tape2... kalini ok.. uwakakaka..hepi bufday an:| lalalala~


antara hidangan yg kami sediakan:D lalala~ ak tukang komlen itu dan ini saje:D tukang msk adalah ak:D(nk jgk even yg msk sbnanye kakak2 ak:))



that my life.. uweii... sad in hepi day:D thnks god..:)

--[CINTA DALAM HATI]--

TRANSLATED BY: NORLIYANA KHAIRUDIN
SONG BY: UNGU

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan iZinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja

--[JOM R KETAWA]--

uwaaaaaaaaaa:))=)):))
kahkahkahkah...:)):))
sngt2 perlukan gelak ketawa skrg nih:))=))
jom r kwn2:))
jom la temankan ak gelak weiii:((
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:((

Friday, January 22, 2010

--[BODOH KE AKU??]--

erm... rase2 korg la kan.. ak ni bodoh ke bangang?? ak rase 2 2 x:D lalala... erm.. cinta memungkin segalanya.. mungkin ak terlalu over menilai perasaan ak.. tp ak pernah mencuba melupakan.. tp ak xmampu.. ak kusut bila die menghilang.. ak resah bila die menyepi.. sungguh2 ak xselese bile die jadi begini.. mungkin yg xknl ak diorg ckp ak jahat.. memainkan perasaan org.. mungkin itu dulu ms ak xterbuka minda utk mengenal erti sebenar keikhlasan.. tp kini.. ak rasa pilihan ak mungkin menyakitkan dan berliku.. namun itu jalan ak.. ak pilih jalan sukar utk ak sampai ke penghujung.. sakit sngt waktu ini.. sakit ak merindukan dia.. ramai yg berkata pergi kepada yg mencintai... hbs mcm mane dgn keikhlasan ak??? mcm mn dgn kepura2an utk menyintai??? hurm.. ak xsilap menilai perasaan ak skrg.. mungkin ak keliru.. tp ak yakin dgn kekuatan yg ak rasa.. ak pilih utk menanti walaupon ak sangat2 bencikan penantian.. andai itu yg mampu buat ak rasa berkeyakinan.. ak pasti akan tunggu dan terus menunggu.. mmg pedih melukai.. tp lebih pedih utk menipu.. ak belajar erti menerima seadanya.. ak belajar erti menyintai dgn keikhlasan tanpa alasan.. ak belajar erti menjadi diri sendiri.. semua daripada dia.. dia mengajar ak utk menyintai dia dgn segenap rasa yg ada.. dan ak telah curahkan sayang utk dia tanpa pksaan dan tanpa ak sedar bila rasa itu hadir.. dan ak yakin dia lah bintang aku.. ak akan tunggu dia kembali walaupon sampai kehujung nyawa ak.. ak akan menanti dia pulang kepangkuanku....bodoh ke tindakan ak ni???

Thursday, January 21, 2010

--[BERTAHAN LA SELAGI MAMPU]--

rasa sakit..
rasa sngt sakit...
pedih sngt2...
tolong bertahan la yana...
tolong kuat la yana...
mmg penantian satu yg menyakitkan...
tlg la yana...
mmg menyakitkan tp itu yg ak pilih..
klw derita itu bahagia utk dia..
ak rela pilih utk derita..
dgn harapan..
erm....
xnak mengharap..
cme menanti..
dan teruskan menanti...
klw dah tertulis mcm ni..
ak tempuh...
cme ak harap..
ade kekuatan utk ak hadapi..
semoga senyuman ak xkn hilang..
biarlah hati bercalar..
sembunyikan la dgn tawa ceria...
semoga yana kuat.. dan bertambah kuat..
jgn jatuh ye norliyana binti khairudin..
ini jln yg kau sendiri pilih...
harungi dgn semangat dan keyakinan...

Wednesday, January 20, 2010

--[YANA!! TOLONG BERTAHAN]--

ak harap ak dpt bertahan...
harini d akhiri dgn sentapan..
ak menggigil 1 bdn..
namun ak pakse diri ak..
bangun..
kuatkan semangat...
kerana ak yg memilih jalan sukar..
ak pilih derita utk merindui..
even xberbalas..
ak pasti tunggu..
PASTI!!!

mmg org kate..
bodoh nye bercinta...
tp bodoh lagi klw mengalah..
bodoh lagi klw membiarkan sesuatu berlalu..
ak pernah melepaskan cinta..
mmg ak rase sngt kecewe...
tp kini..
ak tidak akan lepaskan lagi..
ak pasti dan ak akan tunggu..

biarlah d tohmah..
d maki...
even biarlah smpai pisau d leher..
ak xmerase takut..
ak lagi tkt melepaskan sesuatu yg ak pasti..
erm...
mmg hati sngt sedih skrg.. sngt terluka skrg..
tp ak pakse diri ak..
utk terus pertahankan..
utk terus menanti..
mungkin akan ade dendam kerana ak meninggalkan..
tp hidup telah mengajar ak..
memilih sesuatu yg ak rasa "YA"
dan.. ya ak dah pun membuat pilihan..
tp ketentuan semua d tgn tuhan..

cuma ak tgaskan...
ak pasti akan pertahankan..

--[SALAH KE KLW AK MENUNGGU??]--

kwn2... ak xtaw ape dah jadi dgn ak skrg... kepala semakin xberape btl... btl ke ape yg ak buat nih.. salah ke ak menunggu sesuatu yg ak sendiri xpasti menjadi milik ak... ptt ke ak melepaskan sesuatu yg ade dgn ak utk mengejar sesuatu yg ak nanti.. erm... ntahla... perasaan berbaur r skrg nih.. kejam sungguh hati ini.. tp utk mencari yg ak sendiri nanti.. ak rela tunggu sampai mati.. mungkin org akan kate ak bodoh menjadi seseorg.. tp ak lagi rase bodoh utk melepaskan saje ape yg ak rase selese... ape yg ak rase bahagia.. ak xharap ini satu kesilapan.. ak anggap ini ketentuan.. dan xsemua cerita akan berakhir dgn senyuman.. mungkin ade air mata dan dendam.. namun ak tempuh sbg satu hakikat yg ak kene tanggung demi menanti bintang yg kini menjauh namun selagi ak mampu berdiri... ak akan menanti ia kembali..~~ itu semua JANJI...Mungkin ak silap menilai diri.. dan mungkin ak terlalu mengikut hati.. namun ak dah berkali2 memahami diri.. dan ak pasti dia yg ak nanti... mungkin ak sendiri yg membunuh diri sendiri... tp ak yakin dgn pendirian diri utk terus MENANTI... semoga dia kembali... tuhan.. perkenankan lah permintaan hati.. semoga sang pujaan hati mengerti akan derita menanti di sini...

Tuesday, January 19, 2010

--[SANG LIYANA]--

yeahh... harini yana bgn dgn nekad n azam yg agak xberape baru r kan.. kakakaka... yana pg2 da bgn mcm nk g keje.. then tunggu si membe yana kat klang tu then beli paper then koling2.. then g terjah. wakakaka.. g interbiu r:)) jz imagine.. nekad nk tingglkan praktikal ku.. hahaha.. pastu hati kering yana ngn membe yana ni g kat shah alam tmpt interbiu itu d seksyen 13 r kan.. kitorg pon g la kat sebuah company nih.. pot pet pot pet.. interbiu itu berjalan dgn lancar.. huh.. klw dpt ok la.. klw xdpt pon ok la:D wakakaka.. klw dpt kene piki tmpt menyewe kan.. klw xdpt.. erm kene la gua jadi penganggur kembali:)) then afta itu kami pon g r kat alam sentral g mencari ketenangn ( kembali karok) wakakaka.. erm... jamban aje okeh.. 20 lagu sudah kami bedal td... huhuhu.. ak menyanyi dgn kuat semangat xmau tunjuk kat membe ak yg ak tgh dlm kesedihan teramat sngt2.. then kitorg pon gerak membalik kan diri.. dlm perjalanan nih membe ak leh lak nk beli waffer.. erm.. menggamit2 kenangan ak bile teringat waffer itu... ak pon membeli waffer (coklat+peanut) that my fav.. erm.. ak pon mencari bus utk ak pulang.. ak pon duduk la dlm bus itu sambil memakan waffer dgn mata yg berlinang namun tidak menangis.. cme berlinang aje ok:D dlm hati da menjerit2 berkata "YANA TOLONG KUAT OKEH UTK KALINI!!!!!" erm.. ak pon kembali mencari idea lain utk mengOK kan diri.. erm... smpai umah sudah mlm.. penat pulak.. esok ade g 1 interbiu tp dkt aje ngn umah.. ptg lak tuh.. so its ok la utk ku.. uhuhuhu.. semoga berjaya NORLIYANA KHAIRUDIN

Monday, January 18, 2010

--[MANA NAK CARI YANA KLW YANA STRESS MELAMPAU]--

huh... monday yg xglory langsung..... pagi2 yana da berat hati nk g keje ke x... erm... gerak r jgk g keje... tp niat ht mmg xde kat tmpt keje.. smpai je sane.. yana ngn kwn yana da tekad nk lastkn keje this week je.. pastuh mmg mood spoil sngt tataw nape.. yana ngn kwn yana decide nk lastkan keje utk smpai kul 1 je.. pastu kitorg cabut dalam erti kata lain meletak jawatan tanpa memberikan sebb.. ekekeke... fed up + frust + preasure= cannot bla:D but i must bla :D uwakakaka.. erm... pastuh nk tunggu smpai kul 1 tu mcm setahun bai.. huhuhu.. kul 1 je kitorg punch n tu r last kitorg punch kat office:D esok tiada lagi:D wakakaka.. I'M JOBLESS again now:D wakakaka... mmg mcm2 hal ak dgr smpai ke telinge nih smpai r ak xleh mmg xleh kat sane tuh.. so kitorg pon gerak g shah alam r kan.. erm.. tgk2 ape yg ptt.. until niat nih sebenanye dah memandang ke arah quality hotel tuh.. n terbayang2 mic kat dlm tuh... so decide.. karok r ape agi:D wakakaka.. 3jam ak ngn membe ak karok dlm tuh.. mmg lepaskan segala tekanan jiwa n kesedihan sekali... erm... ak tekad kuatkan semangat xmo nenangis:D nnt kwn ak tnye kan susah nk jwb... so ak lyn feel smbil simpan perasaan dlm ht.. lagu sume yg membakar2 je:D wakakaka... high tone je sume.. kasi lepas segala preasure.. yeahh itu keje yana klw yaan rasekan otak ini semakin serabut ye.. senang aje:D yana akan lepaskan d green box or k-box or segala yg start ade karoke:D sume lyn.. nk solat tgh d beri keizinan utk cuti.. karok adalah sebahagian cr yana lepaskan rasa sakit, rasa sedih, kecewe, n segala2nya.. afta that yana semakin ok but deep into my heart.. ttp ade sedikit calar.. tp xpe.. once yana decide something.. yana xkn pth balik... itu pilihan yana.. n yana akan tetap kan pendirian xkire r ape org nk kate kat yana.. itu mereke punye mulut yana xmo ambik taw.. yg penting yana comel aje begini.. yeah... esok pg2 yana akan gerak seperti utk ke tmpt kerja.. tp yana nekad utk mmg mencr kerja.. i dont want to b preasure again when im at home.. owangputeh nih susah r bt ayat.. but i try:D plus i membantai:D wakakaka... hidup yana mmg ade duka........ tp yana akan tutup dgn kecomelan yana:D wakakakka.. msih tidak mau mengaku diri ini sedih lagi.. kerana kesedihan akan buat ht yana rase mau g karok lagi.. memandangkan wang semakin tipis so yana xmo rs diri yana sedang sedih.. itu pilihan yana.. yana akan ttp dgn pendirian yana.. never turn back r kan.. teruskan aje ape yg yana da buat ea.. mungkin pd sesetgh pihak yana ni bodoh..ikotkan perasaan.. tp yana ade life yana sendiri.. n yana da pilih pon life yana.. so nk xnk yana keringkan ht tempuh semuanya... n tegas di sini..YANA XKN PUTUS ASA,.. N XKN PATAH BALIK..!!! even seumur hidup pon klw itu takdir yana.. yana akan tunggu aje:D mmg mcm bangang kan.. tp tu saya NORLIYANA BINTI KHAIRUDIN.. selagi yana xterjatuh.. yana akan terus berjalan menuju ke depan.. ape pon yana harung jugak... n klw smpai ms yana d tolak n yana lemah lalu yana jatuh r kan.. n klw yana xmampu nk bangun lagi.. yana akan duduk.. menanti tgn yg akan menyambut yana n pimpin yana bangun balik... ade atau x.. yana akan tunggu jugak... hidup xsemestinya dpt ape yg kite nk.. mungkin akan dpt tp ambik ms n d selangi dgn usaha dan doa.. serta keyakinan.. klw kite yakin.. kite pasti akan berjaya... itu hakikat!!!


Sunday, January 17, 2010

--[[2010]]--

assalammualaikum....
mungkin ade yg knl dgn ak n mungkin pada yg xknl..
ak adalah seorg blogger yg sngt aktif:D
wakakaka...

mn blog dulu????
mungkin ade yg knl ngn HATI KAMA..
ya itu blog ak...
kenapa delete???

kerana blog itu ade sedikit problem..:D
so terpkse d delete...

blog ini xkn ak show ka sesape melainkan mereka terserempak ngn blog ini..
mungkin diorg akan knl.. uhuhu...
selamat dtg 2010..
semoga tahun ini ak harap sngt
hati ak semakin kuat..
semakin tabah..
semakin sabar...
dan semakin yakin..

2010..
family first..
permanent job..
collect a alot of money:D


PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts