A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Sunday, October 10, 2010

--[KAU & AKU.. KITA BERTEMU..BERCINTA..BELUM TENTU KITA DITAKDIRKAN BERSAMA]--


malu Malu malu.. tolong bg sy ruang untuk bermadah sebentar...mood sedang berbunga2 cinta nih.. bkn sebb dilamun cinta.. tp belajar bercinta.. kakakaka...gelakguling


:: awak dan saya,... kita bertemu... itu jodoh kita untuk bertemu...semakin lame semakin sayang.. dan kita ditakdirkan untuk jatuh cinta... itu pula jodoh untuk kita bercinta dan berkasih sayang...


tetapi..


:: awak dan saya... selama mana pon kita berkasih sayang.. kita berjanji sumpah setia.. namun.. itu semua belum tentu kita ditakdirkan untuk hidup bersama.. cinta bukan menjamin awklah jodoh saya,,.. janji.. bkn juga bekalan untuk meyakinkan sy bersatu dgn awak..kerana,,.. kita terbatas untuk mengetahui siapa jodoh yg di ciptakan untuk kita...


:: awak dan saya bercinta... sy mengalirkan air mata bila awak pergi dari saya...awak berjanji tidak meninggalkan saya..tetapi..


::bila 1 hari awak bertemu dgn jodoh awak.. awak terpksa meninggalkan saya.. dan saya terpksa belajar untuk faham yg awak tidak tertulis sbg jodoh saya... lalu saya terpksa akur..


:: lumrah seorg wanita.. kekuatannya pada perasaan.. kelemahan nya juga pada perasaan.. mudah menyintai.. tp lemah untuk melupakan cintanya.. begitu juga saya..

:: kerana saya seorg wanita..


:: selemah2 saya untuk melupakan awak.. namun 1 hari.. hati saya bakal di lembutkan oleh seorg lelaki yg sudah ditulis untuk saya.. lalu saya kembali kuat dan mampu melupakan awak..
:: kerana kita bercinta.. namun kita tidak pernah memiliki cinta itu..kerana jika sudah tidak tertulis.. mmg xkn tertulis..



p/s* mood saya sepertiros hehehehe...sengihnampakgigi byenerd



pls vote my blog..yanakhai

4 comments:

fana.akim said...

ape yg berlaku ade hikmahnye..
ialah..kite akan bertemu dgn org salah untuk jumpe ngan org yang btol kan..ahakz!!

p/s: knape aku jadi semakin matang sejak akhir2 nie ye:-??

YanaKhai said...

totally agree with u..>.<

seyesly sad from the beginning..but sowwkey..

at least kite ade experience,...:D

thnks::

p/s* ko matang sbb jap g ko nk kawen..thts y la..kakakakaaka...

fana.akim said...

erk..utak awak..saye dah mingle oke..ngee:D..

YanaKhai said...

mingle?? sumpah xnk caye:)) kakakakaka

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...