A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Tuesday, October 11, 2011

BERDEBAR² NK BAGI SURAT CINTA KAT BOS


salam uolls... haha...

pagi² dah piki cmne nk buat surat ni...ehhee...almaklumla xde experience...yeha... pastu teringat ak penah buatkan sorg budak production ni surat resign... so copy paste ajela...tinggal tuko name die kepada name ak...wahahaa... pastu ......lame bona nk tunggu bos masuk office ni...xpe² susun ayat sementara itu..agagaga..

bos masuk...krekkk..!!! YA RABBI seram nih...bukan pe...tetibe lutut ngn jari jejari jadi kebas...sebaik x parkinson..NAUZUBILLAH...hhehee... g meje bos terus bagi surat cuti hari isnin (harini selase..isnin aku cuti...) ngn bg surat resign...

Bos : surat ape niiiiiiii

aku : DIAM xde suara...

Bos : (Sambil tgk surat cuti aku) dapat keje kat tempat ni ke ? (ak buat reason subang jaya)

aku : eh xdela...

Bos : Habis ni surat ape ( sambil bukak sampul surat )

aku : dub dab dub dab kencang je tekak..wahahaha

Bos : hmm...keje kat mane?? kilang ape?? bile start?? (antara soalan bos)

aku : kat pulau indah. start 24hb ni bos

Bos : (sambil tgk kalendar) ish cepatnye...nape x tunggu sampai ujong bulan?? start 1hb..

aku : cuti da hbs bos.. nnt unpaid klw cuti..same je bos...

Bos : hmmm... ok..(senyum je bos aku)

aku : Fuhh selamat.....!!!!


lepas rehat

Bos : yana...masuk meeting kejap...

aku : hah?? fuh...(sambil kepale lutut da rase mcm ade skru tertinggal.. (byk btl reject screw kilang aku nih...) kilang aku buat screw u olls...haha

dalam bilik meeting

aku, bos, dan ketua bos

ketua bos : halloooo how??? ade ape masalah???

aku : erk..(dlm hati...sape panggil sape ni?) xde ape bos...saya dapat better offer bos

bos : (tgk dan senyum)

ketua bos : (aku ringkaskan soalan) keje ape??position ape? die bg basic berape??

aku : kilang minyak kat pulau indah..position production planning , basic $$$$$ (rahsia)

Ketua bos : wow... skrg u punye basic berape??

aku : erk??? (bos tataw ka basic aku ?? hampeh)$$$ je bos... hehehe

Ketua bos : aaaa.... okla..i bukan xnk bg u gaji mcm kat sane...tp i xde budget nk ckp... i klw blh xnk lepaskan u..tp i xblh buat ape..

aku : hehehhe...aaa yela...hmm...(tu je...wahaha)

Bos dan ketua bos berbincang pasal kilang baru aku... dan diorg kate ok...ehehehe

Bos : ade ape² lagi yana nk ubah,..??

aku : erkk..xde pape setakat ni itu aje..huhu

kami bersuraiii..~

itula ringkasan aku dan encik bos... sbnanye aku bg surat letak jawatan kat kilang aku harini coz aku mintak notis 2 minggu je pasal kilang br aku tu die klw blh nk soh aku masuk cepat..(mcmla bgus) ehehe...nway i wish i can di better in my new company... INSYAALLAH...
aku akan rindu tmpt keje lame aku nnt...aiseh... semoga company lame aku tu akan maju jaya aman dan sentosa..hehhee..

2 comments:

Izan Yusof said...

yana, tukar keje.? kt pulai indah kt mane?

YanaKhai said...

kat kilang minyak la..dekat ngn west port...huhuhu...

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...