A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Saturday, October 8, 2011

CINTA LOKASI!!!! BIASA LA TU!!~


hahaha...nape?? nape?? mesti korang pon penah rase kan menghadapi cinta lokasi nih... g keje situ dapat pkwe...keje sini dpt pkwe...market la konon... hehehe...
dalam dunia artis pon byk cmtu... erm... xmo la ngumpat tu namenye..wakakaka..aku cite pengalaman aku je... hikhik..

1st..ms skola darjah dua..(sumpah gatal ko kecik² da pandai)..ahahaha... time tu aku minat ngn sorang mamat nih... putih melepak.. alololo baik sangat... hehe...pastu darjah enam bdk tu dpt taw aku suke die.. ape lagi.. membuli aku sesuke hati la ngn geng² die..(yelah budak tp skolah..ramaila follower) aku plak time tu selekeh je... ehehhee...bdk kecikla katekan..pastu kitorg da xjumpe dah sbb da skola lain² ... skrg jmpe kat fb jediam


2nd time skolah menengah...hahahaa...tingkatan 3...waaaaa....tu mmg kire time tu cinte sejati...(die je xtaw aku ske kat die gile babeng) wahahaha... lame jgk ak minat kat mamat ni...last² die anggap aku macam adik je...sigh hampeh betul la...wakakaka


then ms lepas spm tu ade sorg mamat i dah lame kot minat kat aku (teruje 1st time ade org minat) waakakaka.... kenal punye kenal sampai jatuh cinte plak... ehehe.. kapel la sethn ... then putus juge kerana sbb² yg xdpt dielakkan..ohh sedihnangih


time blaja kat uitm segamat xde la cinte bena sngt...ade la tp sume blh di katekan cinta monyet je..ekekek...


then lepas tu ak jd manusia berkerjaya plak... ehehe... dunia ym jadi other method 2 find love..ehhehe... pertame jmpe dgn dia.. putus sbb xde chemistry..aku yg byk hal.. malu²sedih



then lepas tu tetibe jmpe ngn sorg nih...aiseh.. musuh tradisi plak tu dlm ym.. pembuli maya..suke menghantar pesanan smpai beriban²(boot) kat ym aku..arghhhmarah

sekarang die tetibe dtg..kitorg baik plak..ehehe... dulu ade baik skit tp kawan gitu² je... then lepas aku offically single tu die dtg plak mintak izin masuk line..wahahahaa...layankan je..sampai la ke tahap berjumpe family masing² n aku rase serius untuk meneruskan hubungan...kami pon di tunangkan 17july lalu..ehehe... itulah encik tunang..haha..


tp sbnanye sblm tu ade lagi..malas la nk cite...byk forbidden love...sedey²sedih


ape² pon cinta lokasi ni mmg acap kali kite jmpe kat mane²...tnye la kawan² korang...berape ramai yg suami isteri dulu 1 sekolah..1 university..1 tempat keje..ehehe... jodoh pertemuan di tangan ALLAH... kite merancang.. tapi tidak menentukan...


sekian, wasalam...babai

2 comments:

Izan Yusof said...

uitssss! cinta sekolah menengah? siapakah gerangannye.? hehe. :P

YanaKhai said...

hehehe...rahsia...tp bukan ngn abg syg u ok..ehehe....

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...