♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Sunday, October 23, 2011

MACAM MANE ORANG SUSAH TU JADI KAYE??


Ye....mcm mane??? macam mane?? kalau orang susah tu nak jadi kaye?? jawapan paling simple...effort...yeah...ade usaha tu ape pon boleh.. kan kan kan..

okeh senang je...nk motivate kan ak je sbenanye..ehehe..sok masuk keje baru... org byk komplen ckp tmpt keje br ak tu jauh la ape la... korang penah g keje dari umah smpai ke tempat keje smpai 1 jam x?? penah hadap jem nk g n balik keje x?? mesti penah kan...ye ye btl.. tapi tmpt keje ak xdela smpai 1 jam...paling lewat leh kate 1/2 jam je..hehehe... kire orait kan..

so k... ambik semangat dari kata² yg x membina tu sbg cbaran...bkn ak sorang je g keje kire jauh...ade yg lagi jauh nk g keje...jem la bagai..n macam² lagi...xpe... nk senang bukan senang kan... so... berusahalah sampai berjaya... yang penting saya tekad untuk berjaya... maju jaya..dan selamat berjaya...hehe..

NORLIYANA BINTI KHAIRUDIN BOLEH..!!~

TQ~ hhehe...

ok bye..tido awal..sok bgn lmbt tawla...1st day keje kene tunjuk attitude yg baik okeh kawan²...huhu..DA~


MOOD: RINDU KAN SUASANA DI SINI..awal² lagi daaa...hehehe...TQ...
Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts