A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Wednesday, October 19, 2011

SLOT SAMARINDA YANA & BEYBIE

SLOT SAMARINDA YANA& BEYBIE (PRELUDE) LA SANGAT..:)


saya yana....

saya ada kekasih yang sangat cintakan saya (cume die xperasan) dan saya sngt cintakan dia
(saya sngt perasan)... kami bercinta hampir separuh abad (die je x kire) sejak saya darjah enam...time tu die tingkatan 4 (klw xsilap) kami mula jatuh cinta (aku je yg perasan) sejak mendengar lagu nyanyiannya yg menusuk rongga kalbu..(kalbu ade rongge ke) iaitu lagu sejarah mungkin berulang.... sejak dari itu..kami mule bercinta dan berjanji utk setia... walaupon percintaan kami hanya melalui perutusan surat kerana zaman itu xde facebook.. namun kami sering berjumpa tiap² hari (sbb ak simpan gmbr die dlm dompet) tiap kali berdating...kami akan meyanyikan lagu cinta kami tanda kami meluahkan rasa syg antara satu sama lain (aku karoke lagu die kat k-box)..cinta saya bersama beybie sngt sejati... siapakah beybie yg saya maksudkan...?? dialah kekasih hati ku...







beybie ku shah indrawan a.k.a tomok


satu hari...beybie berjaya menjadi juara 1 in a million

dan selepas itu beybie menyatakan hasratnya untuk menamatkan zaman bujangnya di depan ku(dalam tv) dan aku sngt gembira (dia nak masuk minang ak) ... namunnn..... (bedebik) beybie ingin menamatkan zaman bujangnya bersama wanita pilihannya... (auchhh sedih)












dan aku.... beybie tinggalkan begitu saja... (hampeh) pada tanggal 1 july... beybie selamat menjadi suami org dengan 1 lafaz je... aku punye la meraung mcm lagu beybie dulu tu...

namun...hidup mesti diteruskan... akibat dari kekesalan yg tak terhingga... aku mendiamkan diri seketika (frust) tapi... INGT AWAK JE KE BLH HEPI...??? then...tanggal 17july (bufday aku..) aku pon selamat ditunangkan dengan pilihan selepasmu..(toink²) dengan 1 lafaz (tunang ade lafaz ke?tipu²) .. walaupon xseiras kau beybie... tapi aku pon bahagia lebih dari kau..huahuahua....






begitulah kesinambungan forbidden love antara aku dan beybie..walaupon kami dah berpisah...toink²...die bersama isterinya...dan aku bersama tunangku... namun... sejarah cinta kami... terpahat dalam majalah..hahaha...









p/s* okeh cut...tisu²...huhuhu... *_^

2 comments:

cik gojes :) said...

ohoiii...sedih bebeno cerita yana nie...cinta tak kesampaian gamaknyee nie...takpee Lah...masing2 pon dah bahagia kan ?? okLah tuh...hahahaha~ thanx sebab sudi join =)

YanaKhai said...

yes...tp kitorg still x lost contect (coz ade g pic die dlm bilik ni) ehehee... nway its ok..support membe²...ehehehee

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...