♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Monday, July 30, 2012

BONGKAR KISAH KOREA BUKIT

hihihi... selamat berpuasa semua kawan² sekalian.. 


hahaha... br nk update blog ni..almaklumla pose... pg td xsahur tu yg segar.. kkaka...pdhl da buka melantak milo ais ngn nsik lemak free.. hahahah.. org blnje.. untungla...kroh..


ok ak sbnanye nk share sesomething ngn u orang ni.. pasal korea kepopong..haha.. yg kat lua tu dok terkinja² la psl k-pop la.. org korea ni suwet la bagai.. hurm... sobona ey alls.. indah kabar dari rupe..


korang sediri sedia maklum.. korea ni ade pecahan utara dan selatan.. ak lupe yg selatan ke utara yg mengamalkan komunism n demokration.. tp pada ak la.. expectation ak pd org korea mmg thumbs down la alls.. hehhahahaa.. boooo..~! nk taw nape..


meh sini ak kabo banyak.. 


kat tmpt ak mencari sesuap nasik la.(skema bagai plak..) ade 2 org pangkat beso².. sorang tu GM(General Manager or dlm bhs mudah nye Gile Malas).. sorang lagi tu M(Manager or Malas) jela.. 


yg gile malas tu nauzubillah ak xtaw nk ckp cmne.. keje malas.. tp kuat membebel.. bile ckp ngn die mcm anjing ngn kucing.,, tp die anjing la..ak tetap manusia..hehehe.. mn xnye alls.. die blh plak sepekong bhs die sedangkan kitorg sume communicate bhs ongputeh... bygkan bile bangla ckp ongputeh ngn die n slumber je die bls bhs die.. sape nk dengo..kroh... bongek kan namenye tu..hahah..xde tamadun..


yg lagi sorang tu lagi..blh la ckp ongputeh.. tp..die pnye mulut.. masyaALLAh...mengalahkan mak bedah.. pot pet pot pet.. ade je xkene..kengkadang ak naik antu jgk ak sound je dlm bhs melayu..pdn la muke alls...


tp yg membuatkan ak naik hantu kak limah ni.. 


bulan puasa ni alls.. tau kan.. tahan diri dari lapar dan dahage.. jage mulut n tingkah laku alls..
tp diorg ni.. dah taw org puasa..leh plak soh buatkan kopi.. leh plak mkn n minum depan kami yg pose ni alls.. sabarrrrrr jela.. mkn minum xde mslh...yg jadi mslh..soh buatkan kopi tu alls... aishh... srry la kan ak nk layan...mmg xkn pnye la ak nk buatkan.. GTH... 


tu la point diorg nk kondem ak.. siap kutuk blkg lagi la ckp malaysia xbagus la ape.la.. sape yg xbgus attitude skrg ni..?? nk org respect die konon.. tp die xrespect negare ak plak.. eh Malaysia boleh la bai~ klw negare ko boleh sngt..apesal ko xkeje je kat negare ko yg ko kate boleh sngt tu.. dtg jugak negare ak ni keje kan.. nmpk beno la korang xd terime keje kat tmpt korang kan..toink²... no komen la.. 




hilang sabar bile negare ak di kutuk depan² ak ..hari² plak tu.. (tetibe tersemangat patriotik alls..)
ok ak skrg tgh berperang ngn diorg.. i am declare WAR.. hah?? nk mengamok ke nk komplen ke... g la sane.. ak nk tgk sape yg kene balik.. hahaha... tunggu ms je nk gulingkan org takde tamadun ni.. bukit pnye korea.. xde menarik nye org korea ni adik² oi.. 


ade 1 words for them.. Very Rude Person. sekian terime kasih.. huhu...


Boikot Korea.~!!! (angkat sepanduk k..~!! T(*,*)T






Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts