♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Tuesday, November 20, 2012

DUNIA SINGLE AKU

assalammualaikum...salam pembuka bicara..

lame sungguh ak x update blog ak ni..da bersawang dah..selame tu jugak la bermacam² cerite yg terlepas dari ak cttkan kat sini.. ade yg terkejut dan ade yg menjangke..itula adat kehidupan sebagai manusia.. dengan siapa kite berkawan..dengan siapa kita bercinta..dengan siapa kita bersama..semua akan diintai oleh manusia yg mmg lumrah penuh dgn rasa ingin tahu..

ok sebagai mana maklum.. im become single again.. putus tunang la senang cite.. hah? gosip skit la.. ahhaaa... dah² jgn melongkang..hahha.. ok cite pnye berkesimpulan "tiada jodoh" huhu...simple.. tp inti die penuh padat dgn cerita yg xptt ak bongkarkan..huhu.. anggap je la jodoh xde.. huhu.. then im ok now..

korang mesti byk cite kan.. ce share skit..ak da lame xmenaip nih.. entah korang ade ke x intai ak pon xtaw.. pape pon..selamat berjogging dlm dunia blogging ni.. n dont forget to pray for gaza freedom.. amin... :)

tata..

big hug,

yana khai.. :)
Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts