A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Friday, July 12, 2013

MANA ANAK KAU?? ERK !! KAWIN PON BELUM NOKK..!!


Assalammualaikum..

salam ramadhan ketiga..

baru nak post entri malam ni.. xdop idea.. otak kecamuk nak bersomi tapi takot nak kawin..hahahaa... nowadays la kan aku asyik terkenang.. terkenang.. dan terkenang.. kekadang terbayang ex yg tu.. pastu ex yg ni.. hahahaa... ok sy bukan pemain lelaki okeh.. cume ayat baik die saya trauma lelaki..ekekeke.. poyo x statement.. ok jgn band saya.. hahaa...

sbb pe aku ckp ak trauma.. adola klw korang ambik port pasal YANAKHAI in da house ni korang phm la kot.. tp nok.. sunyi beb single ni.. nak plural kan tkt plak.. hahaha.. kawan tu ade la.. tp hontah lah.. nnt la..nnt la.. hehehee.. ade jodoh xkemane nok... ayt penyedap hati..

cmne ak leh tetibe terckp kat along ritu.. lepas ni sape dtg masuk minang terime je.. xnk tetunang lelame.. eekekkee.. leh plak la kan.. haishh.. stress out time tu.. huhu..

mlm ni plak kat surau kat kg aku.. ado plak mokcik ni nok salah org..die ingt ak ni kakak ak.. almaklumla muke kami sepatern.. ehehe.. so die tnye la.. "anak kau cmne" erk anak!!!?? makcik ni kan.. saya blm kawin mn nk ade ank.. terus makcik tu pelok mintk maap coz die taw la ak adiknye n aku la yg da patah seribu tu..ahahahaha.. ok fine boikot xnk dtg raye umah makcik..hahahaa...

tu la ayt bese org tua kan.. xpela..ade jodoh xkemane pon... sabar jela saye sementara menunggu si pemilik tulang rusuk saye ni...anyway im not desperate to married but im ready to married.. ok kopipes ayt faradhiya nokk.. hahahahaa... kbai...

love
-yana khai-

anda juga mungkin meminati..













2 comments:

Tinta Lana said...

Salam.

Mujurla ak ni bukan jenis trauma..banyak jugak ex ak, rilex je, kah3. Ok, ak tipu je bab tu (-_-)

Mesti mokcik tu rasa bersalah giler,hahahah.

YanaKhai said...

wasalam..

hahahaha... gile player ko lana...bhahahaa... tu r makcik tu ptt la rs bersalah kat ak...bhahahahaa

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...