♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Friday, July 26, 2013

SAYA TIDAK MEMILIH DALAM BERKASIH... CUMA....


Assalammualaikum... 

banyak perkara dalam hidup yg akan menyalahkan kita dan menyalahkan mereka.. dalam sesebuah perhubungan cthnya :-

saya tidak memilih untuk mencari teman yg sempurna.. kerana saya tidak sempurna juga.. kekhilafan lalu saya jadikan pengajaran.. harta bukan segalanya namun kejujuran penting.. once org tipu aku.. mmg ak da teragak² untuk terima..

isyarat aku mudah dalam berkasih sayang..

pada yg mengenali aku.. mungkin ak nampak garang.. nampak bengis.. nampak mcm kak yong kawasan, pantang silap skit.. terus smack.. tp...

aku sebenarnya belajar untuk tidak sesekali menunjukkan kelemahan yg byk terdapat dalam diri aku.. ok guys.. aku wanita.. ak insan yg perlukan kejujuran dan kasih sayang sepenuhnya.. andai aku berkata kecewa.. bermaksud ak sedang sedih.. andai ak diam tatkala janji tidak dikotakan.. ak sebenarnya menanti keyakinan dari lelaki yg bersungguh ke atas aku.. 

andai ak berkasar.. itu tandanya.. aku perlukan kelembutan seorang lelaki untuk menyakinkan aku akan diri aku harus dilindungi.. andai kita bersengketa.. aku berharap ada teduhan kesabaran dan tidak berputus asa untuk memujuk ku.. andai air mata kecewa mengalir di mataku.. sebenarnya ak perlukan penghapus air mata walaupon dari insan yg membuat air mata aku mengalir.. kerana aku insan yg sangat memerlukan perlindungan.. 

aku bukan insan yg tegar menyakiti.. cuma aku perlukan insan yg tegar menyayangi.. ikhlas melindungi.. gigih menyakinkan.. berpegang pada janji.. berpegang pada amanah aku untuk dilindungi bukan untuk di lukai..

sedarilah.. aku juga wanita biasa... sekian


- ok jgn nk gelak sngt bc puisi aku... ni bukan puisi dayana.. tp puisi liyana..
ok habeh cite madah.. nak tido..

love 
-yana khai-




Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts