A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Friday, September 13, 2013

TESTIMONI PENGGUNA OSTEMATRIX SHAKLEE



Assalammualaikum..

Alhamdulillah syukur rsnya dapat membantu ramai org untuk menyelesaikan masalh mereka seharian.. harini 1 lagi testimoni dari customer saya yg mengadu sakit kaki akibat terlanggar bonggol..bengkak di kaki beliau sampai sukar untuk melakukan kerja seharian, terasa sakit apabila hendak duduk diantara 2 sujud ketika solat, tp alhamdulillah dgn izin Allah pengambilan Ostematrix hanya selama 2 hari sudah membuatkan beliau rs seperti sediakala dan rs sakit pon sudah tiada.. 
rasa syukur dapat membantu yg memerlukan.. 

sedikit saya kongsikan kelebihan ostematrik ini adalah memberikan kalsium dan mangnesium di mana kalsium sngt diperlukan untuk otot tulang dan ligamen kita dan magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu² lembut dan sendi².kekurangan kalsium dan kalsium boleh menyebabkan punce berlakunya gejala osteoartritis (sakit sendi lutut).



jika pesakit mengalami masalah lutut yg serius, digalakkan pengambilan bersama Advanced Joint Health Tablet di mana AJHT dapat membantu mengekalkan tulang rawan dan memelihara tisu penyambung yg sihat.





p/s* Perancangan ALLAH itu sangat teliti dan sngt indah.. Ujian yg ALLAH turunkan kepada hambanya adalah tanda sayangnya ALLAH pada kita dan dia ingin sekali kita meminta kepadaNYA, maka, setiap usaha yg telah kita lakukan, berdoalah kepada ALLAH agar segalanya dipermudahkan. 

sebarang pertanyaan blh berhubung terus dgn saya,24j
InshaALLAH segala pertanyaan berkaitan saya akan berikan penjelasan,
pm/wechat/whatsapp
yana-0192785383

with love,
yana khai





No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...