A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Thursday, December 11, 2014

KANDUNGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

 
Assalammualaikum..

musim berkolagen semakin menjadi² sbb u ols semua da pandai nak jaga kesihatan diri. ok ckp pasal kolagen sume ingt untuk cantik ja.. okes korang salah.. cantik mmg no 1 la sbb badan kite pon semulajadi ada kolagen. dah g taw dah pasal kesan² kurang kolagen sebelum ni. BACA SINI.. then, bila kolagen xdop.. kulit pon jadi kerepot awl then tulang pon sakit sbb kolagen ade kat bahagian tulang yg menyokong sendi² taw..selain tu kat mata pon ade klagen, kat kuku, rambut,buah pinggang,jantung bahkan seluruh badan ada kolagen la kan. So dah faham ape tujuan makan kolagen pada sesape yg dah rase² ade kurang dalam sistem badan tu? xtaw lagi cmne bile kurang kolagen? ok² saye bg gambaran.


ha dah nampak dah tanda² kurang kolagen dalam badan tu.. huhu.. ok skrg kite tgk plak kandungan CPS(collagen Powder Shaklee)

Kandungan utama CPS adalah dari sisik ikan merah, iaitu salah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan yang lain. 

Ada 6 lagi kandungan tambahan iaitu:

  1.  Ekstrak Kerang-kerangan - Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata
  2.  Elastin dari kolagen ikan - Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit. toink².. sape kate kolagen xde elastin??Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal taw!! huhu..
  3. Lactobasilus Acidophilus - Sejenis bakteria baik yang membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semulajadi sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen.
  4. Ekstrak Pfaffia - Pfaffia juga digelar sebagai Ginseng Brazil yang bila diganbungkan dengan enstrak biji benih Camellia Japonica, dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan mebuatkan kulit lembut, lembap dan rata 
  5. Ekstrak biji benih Camellia Japonica - Mengandungi asid oleik, sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi. Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas
  6. Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen semulajadi yang melawan radikal bebas dan merosakkan kulit kita. Vitamin-Vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.


testimoni pengguna CPS.


so dah nampak kan perbezaan dia.. Mmg banyak skrg collagen xde Elastin.. tapi tidak pada COLLAGEN POWDER SHAKLEE taw.. selamat,semulajadi dan berkesan. kan dah Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (melalui ujian klinikal).see see... ape tunggu lagi..  Jom dapatkan Sekotak pada harga super Ohsem . 

untuk pertanyaan lanjut 
hubungi saya
yana -0192785383
sms/wechat/whatsapp
Fb: NorliyanaKhai 








3 comments:

Unknown said...

saya follow sini.. jemput join GA ni http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/special-giveaway-2013-by-misz-nadea.html

tamat :14.10.2013

Tengkubutang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 250
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Tengkubutang said...

produk shaklee memang terbaekk

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...