♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Wednesday, March 19, 2014

Segmen Cintai dan Kenali Rasulullah Saw Sambil Bersedekah" by : Nilam @ Zaza Iman"


Assalammualaikum..


KLIK GAMBAR UTK JOIN SEGMEN INI ATAU KLIK SINI
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kisah ini sering kali menjadi bacaan harian aku yg setiap kali terbaca seakan² tamparan hebat ke pipi.. Air mata akan mengalir setiap kali teringat betapa sayangnya Baginda Rasulullah SAW kepada umatnya.. sedangkan kita kini??? Wallahualam.. Hayati.. Semat dalam hati.. paling tidak pon Berselawat la setiap hari..bukan kene bayar pon berselawat.. :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dengan suara terbata-bata,pagi itu Rasulullah SAW berkhutbah:

"Wahai umatku,kita semua dalam kekuasaan Allah dan dalam cinta kasih-Nya.Maka taat dan bertakwalah kepadaNya.Kuwariskan dua hal kepada kalian.Iaitu Quran dan sunnahku.Barang sesiapa yang mencintai sunnahku bermakna dia mencintaiku dan kelak orang-orang mencintaiku akan masuk syurga bersama-sama denganku."

Khutbah singkat itu diakhiri dengan pandangan mata Rasulullah yang tenang menatap satu persatu para sahabatnya.Abu Bakar menatap mata itu dengan berkaca-kaca.Umar bin Al-Khattab menahan nafas dalam tangisannya.Uthman bin 'Affan menghela nafas panjang.Ali bin Abi Thalib hanya mampu menundukkan kepala."Isyarat telah datang dan saatnya telah tiba.Rasulullah akan meninggalkan kita semua."Keluh dalam hati para sahabat Rasul.Manusia paling mulia itu hampir selesai menunaikan tugasannya.Dan tanda-tanda itu tampak semakin kuat.Saidina Ali dengan cekatan memeluk Rasulullah yang begitu lemah dan begitu goyah ketika turun dari mimbar.

Matahari kian tinggi.Tapi pintu rumah Rasulullah SAW masih lagi tertutup.Di dalam rumahnya,Rasulullah sedang terbaring lemah dengan kening berkeringat membasahi pelepah kurma sebagai alas tidurnya.Tiba-tiba dari luar pintu terdengar seseorang memberi salam.

"Assalamualaikum.Bolehkah saya masuk ke dalam?Tanyanya.Namun Siti Fatimah tidak serta merta mengizinkannya masuk.Lalu Siti Fatimah menjawab.

"Waalaikummussalam.Maaf Ayahandaku lagi demam."Jawab Fatimah.Lalu Fatimah kembali menemani Ayahandanya yang ternyata sudah membuka mata lalu bertanya:

"Siapakah dia wahai anakku?"
"Tak tahulah Ayahandaku.Sepertinya baru kali ini aku melihatnya."Tutur Fatimah dengan lembut.

Lalu Rasulullah menatap puterinya dengan pandangan yang menggetarkan.Lalu baginda SAW berkata.

"Wahai Puteriku.Ketahuilah dialah yang akan menghapuskan kenikmatan sementara.Dialah yang memisahkan pertemuan di dunia.Dialah Malaikat Maut."

Setelah mendengar penjelasan daripada Ayahandanya,Fatimah berusaha menahan ledakkan tangisnya.Subhanaalah.

MALAIKAT TURUN KE BUMI

Ketika Malaikat Maut datang mendekati Rasullah,lalu Rasulullah menanyakan kenapa Jibril tidak menyertainya.Kemudian dipanggilah Malaikat Jibril yang sudah bersiap di atas langit dunia untuk menyambut kedatangan Roh kekasih Allah yang begitu mulia ini.

"Wahai jibril,katakanlah apa hakku nanti di hadapan Allah?"Tanya Rasulullah dengan suara yang teramat lemah dan lirih.

"Pintu-pintu langit telah terbuka luas.Para Malaikat telah menanti kedatangan Rohmu.Semua syurga terbuka lebar menanti kedatanganmu wahai kekasih Allah."Jawab Jibril.Namun ternyata jawapan yang diberikan oleh Jibril masih belum dapat melegakan hati Rasulullah.Matanya masih tampak begitu cemas.

"Engkau tidak senang mendengar khabar ini ya Rasulullah?"Tanya Jibril.
"Katakan padaku bagaimana nasib umatku kelak?"Soal Rasulullah.
"Jangan engkau khawatir Ya Rasulullah.Aku telah mendengar Allah berfirman kepadaku,"Kuharamkan syurga bagi sesiapa sahaja,kecuali umat Muhammad telah berada di dalamnya."Jawab Jibril.

Detik demi detik semakin berlalu.Saatnya Malaikat Izrail melaksanakan tugasnya.Perlahan-lahan Roh Rasulullah ditarik.Tampak sekujur tubuh Rasulullah bersimbah keringat.Urat-urat lehernya menegang.

"Wahai Jibril,betapa sakitnya sakratul Maut ini."Rasulullah mengadu.

Fatimah tidak mampu menatap Ayahandanya.Dibiarkan matanya terpejam.Saidina Ali berada berada di sampingnya menunduk semakin dalam.Malaikat Jibril pun memalingkan mukanya.

"Jijikkah engkau melihatku sehingga engkau palingkan wajahmu wahai Jibril?"Tanya Rasulullah pada malaikat Jibril Sang Penyampai Wahyu.

"Siapakah yang sanggup melihat kekasih Allah direnggut ajal Ya Rasulullah?"Kata Jibril.

Kemudian terdengarlah Rasulullah memekik kerana merasakan sakit yang tak tertahan."Ya Allah,dasyak sekali sakitnya maut ini.Timpakan saja semua seksa maut ini kepadaku.Jangan pada umatku."

Badan Rasulullah mulai dingin.Kaki dan dadanya sudah tidak bergerak lagi.Bibirnya mulai bergetar seakan-akan hendak membisikkan sesuatu.Ali segela mendekatkan telinganya kepada Rasulullah.

"Aku berpesan kepada kalian jagalah solat dan peliharalah orang-orang yang lemah antara kamu."

Diluar pintu,kedengaran tangisan saling bersahutan.Sahabat Rasulullah saling berpelukkan.Fatimah menutupkan tangan ke wajahnya.Dan Saidina Ali kembali mendekatkan telingnya ke bibir Rasulullah yang mulai tampak kebiruan.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Subhanallah begitu sayangnya baginda kepada ummatnya.Sehinggakan disaat kematiaan Baginda masih memikirkan tentang kita semua sebagai ummatnya.Sedih bila mana aku membaca.Begitu sekali kasih dan sayangnya Baginda SAW untuk kita semua.Subhanallah....


feel free to like and Share.. Sebarkan Semangat Cinta Rasulullah dalam diri anda. In Shaa Allah semoga kita akan mendapat syafaat di akhirat kelak. Amin..


LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP EMAIL : norliyanakhai@gmail.com 

Friday, March 14, 2014

KEPERCAYAAN DAN KEPERCAYAAN ITU PENTING



Assalammualaikum..
ha kalini nak libas keyboard pasal hati mak ni ha.. huhu.. btw nak bgtaw.. beberape hari kebelakangan ni i feel not good.. not good sngt.. eh eh kenape.. kurang b complex agknya.. hahaha.. ye la agknye.. pasal tetinggl kat umah lupe nak masukan dalam pillbox. ha salahkan vitamin. huhu..

cerita pasal en bakal somi in advance ni ha.. hahaha.. ok poyo.. huhu.. kami gadoh ada fighting2 skit sejak 2 menjak ni.. ok sedey. xsuka la kan kita org perempuan ni kalau ade perempuan lain nak dok kaco2 hubungan kita kan.. (-_- icon lempang.) huhu.. kita bkn pe.. klw msj bese2 xpe.. ni msj.. %#$^$%&#$ ha kau.. mau mak x naik antu.. so mak marah la kan.. tapi mak plak kene libas balik smpai mak perlukan overdos b complex. stress taw.. huhu.. peh tu nak ckp kite ni plak tuduh melulu.. hallo.. u try tgk klw bf u ckp syg kat pompuan lain. agk2 what do u think klw bf u ckp ..ala. kawan jela.. lalala.. ikot napsu ni mmg nk toreh hati je letak vivix cuci saja.. ehehe.. tapi last2 mak piki la.. ok la mengalah la.. -_- mengalah bkn mak kalah.. tp Allah adalah sebaik2 perancangan. ok mak pon buat deal la ngn dia.. deal tu rahsia la kan.. over taw sume nk kasitaw... nak vitamin c mak bg bia awet muda skit muka stress tu.. hahaaha... n then kami pon berbaik la.. tp pasal perasaan tu still ada sakit.. cme malas nk panjang2 kan. sbb kite taw kite ni mcm mane kan.. so.. da buat perjanjian.. klw mungkir janji.. Allah je balas. malas mak nk pening2 kepala.. mak d dewasa taw.. hikhik.. 

so mak pon da sedar la perasaan klw pompuan dok kacau laki org ni.. ape perasaan bini depa kan.. ok mak lempang pipi skrg.. hahaha.. >.< pada u olls sume.. nk kawn ngn gf or bf org tu xsalah.. tp berpada.. beringat la skit perasaan org ye... ok tobat² >.< jgn smpai mak tabur DTX complex utk kome2 yg ade mslh hati ni.. hihi.. 

Allah maha adil. What u give, u will get more. 

.
LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

 

Saturday, March 8, 2014

INDEK GLISEMIK DAN PENGURANGAN BERAT BADAN



Assalammualaikum Blogger dan viewer semua.. 
harini Yana nk bagi info sikit pasal Indek Glisemik dan macam mana ia di kaitkan dengan anda yg ingin kuruskan badan.

Tahukah Anda?

♥ Indek Glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yg memecah dengan cepat mempunyai indek glisemik(G.I) yg tertinggi manakala karbohidrat dgn G.I yg rendah pulak memecahkan gula dengan perlahan² sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yg rendah amat penting dalam pengurusan berat badan dan penjagaan kesihatan jangkamasa panjang. 
♥ Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol.Cara pemprosesan ini bukan saja menghilangkan isoflavon yg bermanfaat, malah boleh membentuk kontiminasi bersilang dengan bahan² kimia yg digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein(ESP) dicuci dengan air untuk kekalkan isoflavones genistein dan daidzein yg kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Manfaat Utama.

  • Awet Muda - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain². Pengambilan yg kerap kunci kepada awet muda.
  • Baik untuk Hormon - Kacang Soya adalah satu²nya tumbuhan yg kaya dengan isoflavones, yg fungsinya sama dgn hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  • Baik untuk Prostat - Genistein yg terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia berfungsi memusnahkan radikal bebas di dalam badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.Ia sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopause dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja - Esp merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal tenaga - Esp membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, isomnia dan tekanan.
  • Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban, dan rambu gugur, dan memperbaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  • Memperbaiki memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
Kepentingan Protein
  • Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protin. Kekurangan protin menyebabkan kelemahan pada sistem imun, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya membawa kepada kegagalan fungsi organ yg akhirnya boleh membawa kepada kematian.



Apa itu Asid amino.?
  • Protin terdiri dari 20 jenis asid amino yg setiap satunya akan menghasilkan jenis protin yg berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim yg diperlukan oleh tubuh manusia.
  • Terdapat asid amino tertentu yg dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ia dikenali sbg asid amino tidak perlu. Manakala asid amino yg tidak boleh dihasilkan oleh manusia harus diperolehi dari sumber pemakanan yg dikenali sbg asid amino perlu. Shaklee menyediakan kesemua asid amino perlu tersebut.
  • Shaklee menggunakan proses persijilan tersendiri yg dikenali sbg Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan  genetik, daripada benih sehingga kpd pengeluarannya.



LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

 

Wednesday, March 5, 2014

Shaklee Skin Care Enfuselle® Untuk Kulit Kering dan Kulit Berminyak.



Sesuai untuk mereka yang berumur 25 tahun ke atas atau yang mempunyai masalah kulit berminyak, terlalu kering atau sensitif. Terdapat 2 kategori:

Normal to Dry Skin

Sesuai untuk mereka yg mempunyai kulit yang kering dan sensitif. Set ini terdiri daripada:


1- Hydrating Cleansing Lotion

  • Menanggalkan kotoran, bahan pencemaran dan mekap tanpa menjejaskan lapisan minyak semulajadi kulit
  • Emolien yang kaya serta tambahan Vitamin E menjadikan kulit halus, seimbang dan berseri
  • Mencerahkan tona kulit
  • pH yang seimbang
  • Hipoalergenik

2- Hydrating Toner

  • Meneutralkan Tindak Balas Yang Boleh Merosakkan Kulit
  • Melegakan dan menyediakan kulit untuk rawatan Enfuselle.

Terbukti secara klinikal

  • Meneutralkan kerosakan sel akibat tindak balas kulit dengan besi dalam air paip
  • pH yang seimbang
  • Rumusan tanpa alkohol yang menyejat dengan cepat tanpa mengeringkan kulit
  • Melindungi lapisan minyak semulajadi kulit, menyucikan dan melembutkan dengan ekstrak witch hazel dan kamomil
    3- Hydrating Moisturizer

  • Melembapkan kulit sehingga 24 jam
  • Krim tanpa minyak dan tidak melekit yang kaya dengan agen pelembap bagi menyerlahkan kehalusan  dan keanjalan kulit dengan serta-merta.
Terbukti secara klinikal:
  • 102% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
  • 195% pengurangan garis-garis halus dalam masa 28 hari
  • 21% pengurangan kedutan dalam masa 28 hari
  • Kesan yang ketara dapat dilihat dengan serta-merta, dan ia berterusan sehingga 24 jam
  • Garis-garis halus berkurangan dengan ketara
  • Hipoalergenik
    4- Eye Treatment

  • Garis-garis halus dan kedutan tidak lagi ketara
  • Mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan serta menghilangkan sembap bawah mata dengan bantuan pelbagai nutrien dan botani khusus.
Terbukti secara klinikal:
  • 233% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa dua minggu
  • 120% peningkatan kekenyalan dan keanjalan kulit dalam masa dua minggu
  • 209% pengurangan garis-garis halus pada kulit dalam masa lapan minggu
  • 32% peningkatan kemampuan kulit untuk menahan lembapan lebih lama dalam masa lapan minggu
  • Ton kulit yang kembali sekata dalam masa 12 minggu
  • Kandungan botani anti-penuaan dan vitamin C memberikan faedah yang ketara pada kulit halus di sekeliling mata
  • Juga sesuai untuk bahagian leher dan mulut
  • Hipoalergenik, diakui oleh pakar-pakar oftalmologi dan selamat untuk pemakai kanta lekap
    Normal to Oily Skin
    Sesuai untuk kulit berminyak dan berjerawat serta sensitif. Set ini terdiri daripada :
    1- Purifying Cleansing Gel

  • Gel berbusa bertindak dengan lembut untuk menyingkirkan bahan pencemaran, mekap dan minyak berlebihan.
  • Bahan-bahan khas serta tambahan Vitamin E menjadikan kulit terasa segar dan lembut
  • Mencerahkan tona kulit
  • pH yang seimbang
  • Hipoalergenik

2- Purifying Toner

  • Dengan 3 tindakan untuk menghentikan kerosakan pro-oksida
  • Merangsang dan menyegarkan kulit sebagai persediaan rawatan Enfuselle.

Terbukti secara klinikal
  • Meneutralkan kerosakan sel akibat tindak balas kulit dengan besi dalam air paip
  • pH yang seimbang
  • Menyegarkan dan memperhalus kulit dengan ekstrak likoris, ginseng dan witch hazel
  • Meminimumkan kemunculan liang-liang yang besar pada kulit
  • Membantu mengawal kulit berminyak
  • Hipoalergenik
    3- Balancing Moisturizer

  • Formula ringkas untuk menyubur dan melembapkan kulit
  • Formula yang ringkas, tidak berminyak dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada wajah bertindak dengan membekalkan kelembapan segera yang kulit anda perlukan bagi menjadikan wajah kelihatan halus serta tidak berkilat.
Terbukti secara klinikal:
  • 146% peningkatan keanjalan kulit dalam masa 28 hari
  • Hipoalergenik
  • 173% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa 28 hari
  • Membantu mengembalikan keseimbangan minyak pada kulit
    4- Eye Treatment

  • Garis-garis halus dan kedutan tidak lagi ketara
  • Mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan serta menghilangkan sembap bawah mata dengan bantuan pelbagai nutrien dan botani khusus.
Terbukti secara klinikal:
  • 233% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa dua minggu
  • 120% peningkatan kekenyalan dan keanjalan kulit dalam masa dua minggu
  • 209% pengurangan garis-garis halus pada kulit dalam masa lapan minggu
  • 32% peningkatan kemampuan kulit untuk menahan lembapan lebih lama dalam masa lapan minggu
  • Ton kulit yang kembali sekata dalam masa 12 minggu
  • Kandungan botani anti-penuaan dan vitamin C memberikan faedah yang ketara pada kulit halus di sekeliling mata
  • Juga sesuai untuk bahagian leher dan mulut
  • Hipoalergenik, diakui oleh pakar-pakar oftalmologi dan selamat untuk pemakai kanta lekap

LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP 
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com


















Monday, March 3, 2014

Tips Kulit Cantik dan Gebu Dengan ESP Shaklee

Assalammualaikum,
ketemu kita lagi harini.. hihi.. Jom cerita cantik² je.. saya pilih kecantikan dari dalam yg bermula dengan Sel² badan yg sihat. sebaptu saya suke protein. dan maka dengan itu saya jatuh cinta dengan ESP. Rasa bersalah kalau sehari x shake ESP ni.. Penangan kalau kite dah jatuh cinta.. eleh cm u oll la.. klw da sygkan org tu.. sehari x kol mmg rasa rindu dendam kan.. hahaha.. gitu ler perumpamaannye.. hihi..


Untuk tips kulit cantik amalkanlah ESP Shaklee  (Soy Protein Isolate Powder) yang terbukti membawa pelbagai manfaat kepada kesihatan anda, memperbanyakkan susu dan juga mendapatkan kulit cantik, anjal, awet muda dan gebu.

sebelum tu kite kenal dulu tanda penuaan yg u oll kene alert.

7 Tanda Penuaan Pada Kulit Yang Perlu Diberi Perhatian
- Garis-garis halus pada kulit
- Jeragat
- Kulit kusam
- Kulit kering
- Pori-pori terbuka
- Kulit kasar
- Kulit Kendur

DAN CENGGANE PLAK PENUAAN BOLEH TERJADI DENGAN PANTAS.??
-  Asap rokok
-  Penggunaan Alkohol 
-  Pendedahan melamapu pada cuaca sejuk
-  Pendedahan terus pada cahaya matahari tanpa perlindungan anti UV
-  Stress
-  Kurang tidur
-  Kurang bersenam


DAN ACAM MANE PULAK ESP MEMBANTU DALAM KECANTIKAN NI? APE TIPS² DIA?

Kebaikan ESP Shaklee Dalam Tips Kulit Cantik
 

Tips Kulit Cantik 1 - Sumber Terbaik Antioksidan
Membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan pada kulit.

Tips Kulit Cantik 2 - Isoflavon Semulajadi
Berfungsi sebagai anti-radang (ruam, kulit menggelupas dll), merangsang pembentukan collagen  dalam tubuh dan juga melindungi kerosakan sel oleh radikal bebas. 

Tips Kulit Cantik 3- Soya bukan GMO
ESP Shaklee adalah soya bukan-GMO  dan dihasilkan di bawah Identiti Perservation Program (IPP) di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Tips Kulit Cantik 4- Soya Shaklee Ditanam Secara Organik
Kulit anda terpelihara dari dirosakkan racun perosak yang terkandung dalam bijian   soya bukan-GMO. Tidak memberikan kesan sampingan berbahaya yang tersembunyi kepada tubuh anda.

Tips Kulit Cantik 5 - Dengan Susu Soya Shaklee
   Masker ESP Shaklee menghalang kulit kendur, meningkatkan keanjalan dan ketebalan kulit

Tips Kulit Cantik 6 - Menghalang Enzim-enzim Yang Menurunkan Kadar Protein
   -Kekurangan protien menjadikan kulit tidak sihat - kusam, kering dan menggelupas



OK SEKARANG DA TAW KENAPA SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP NI? LAGI OHSEM U OLL LEH BUAT MASKER TAW.. CARA BERMASKER I AKAN BG FREE UTK CUSTOMER I ADD ON RECEIPE NK MINUM ESP NI. BEST TAW.. KORANG X CUBA SO CMNE KORANG NAK TAW.. HIKHIKHIK..


BERMINAT???
DI SEBABKAN MARCH2014  MEMBUKA TIRAI DENGAN PROMOSI ESP 

BUY 6 FREE 1..

DAPATKAN HARGA BEST DENGAN PEMBELIAN TWINPACK.. 
DAN HARGA SUPERBZ DENGAN PEMBELIAN TRIPLEPACK.. 
♥ ♥ LAGI HEBAT JIKA ANDA MEMBELI SET BUY 6 FREE 1.. 

+FREE MEMBERSHIP 

+ CASH BACK BONUS 

+FREE POSTAGE.

SMS | WECHAT | WHATSAPP
LIYANA | ID 1030172 | 0192785383
FB : Norliyanakhai
Page : YanaShakleeciousHouse.


with love ~




PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts