A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Sunday, November 16, 2014

Perbezaan Omega Guard Shaklee dengan jenama lain


assalammualaikum..Lately ramai yg tanye pasal omega guard. katenye dah byk sngt produk minyak ikan. semua same je. no no no.. nanti dulu ceq.. kita bincang kite bincang yew.. hehehe..
Terdapat pelbagai manfaat minyak ikan air sejuk dari jenama yang terkenal, tetapi ada kurangnya perhatian terhadap kualiti "Grave" minyak ikan hari ini kerana risiko kekotoran logam berat dan bahan cemar yang tinggi, seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan BPA dalam air hari ini.

OmegaGuard Shaklee khusus dibuat dari "ikan kecil" (ikan bilis & sardin) kerana logam berat dan toksin kurang tertumpu pada spesies terkecil dalam rantai makanan.
OmegaGuard Shaklee diproses melalui gred farmaseutikal, state-of-the-art, proprietari, proses penyulingan berganda molekul yang menjamin penyingkiran kotoran dan bahan cemar .. produk yang anda boleh PERCAYAI.

Makanan tambahan minyak ikan yang sedang dipasarkan oleh banyak syarikat yang dibuat dari industri komersial, ikan yang dipelihara, telah diberi makanan "pelet" sepanjang hidup! Ikan ini mempunyai tahap Omega-3 yang lebih rendah daripada ikan laut yang liar, kerana pelet makanan tersebut penuh dengan bahan-bahan sintetik. Cuba anda bayangkan bagaimana ini dapat menjejaskan kualiti minyak ikan yang kini dijual dipasaran.

Shaklee Omega Guard mengandungi:
1. 1000mg minyak ikan
2. 540mg EPA
3. 360mg DHA

Cuba bandingkan kandungan ini dengan lain lain jenama yang ada dipasaran.
LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

 

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...