A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Wednesday, December 10, 2014

Atasi masalah Tumit Pecah, Tapak Kaki Kasar dan Menggerutu




Kawasan anggota badan yang mudah merekah, menggerutu, kasar dan pecah-pecah adalah kawasan sekitar tumit kaki atau tapak kaki. Ramai ibu-ibu yang hadapi masalah tapak kaki di sekitar tumit menggerutu dan kasar sehingga nampak ketara garis pecah-pecah yg berwarna hitam. Bukan sahaja tidak selesa tapi juga mungkin rasa malu dengan situasi tersebut. Ye lah kan, semua wanita idamkan kulit yg halus mulus termasuklah kawasan kaki. Jadi, apa cara terbaik untuk menghaluskan semula tapak kaki yang merekah, menggerutu, kasar dan pecah-pecah? 

Jawapannya HERBAL BLEND. 



Kenapa perlu atasi masalah tapak kaki menggerutu, kasar dan pecah-pecah ni? Tentu tak nak kan kalau jadi macam ni 

  • Tapak kaki yang merekah dan pecah-pecah akan memerangkap lebih banyak kekotoran ke dalam kulit. Jadi sel mati akan terkumpul dan boleh menjadikan kulit jadi lebih keras dan berwarna gelap. 
  • Mencacatkan penampilan. Kaki adalah cermin kepada kebersihan seseorang. Penjagaan kaki sama pentingnya dengan penjagaan anggota badan yang lain 
  • Akan terasa sakit apabila memijak lantai yang keras. Jika memijak karpet berbulu, kemungkinan bulu akan melekat di kawasan yang pecah. 
Cara yg paling mudah untuk mengelakkan tapak kaki pecah-pecah dan menggerutu adalah dengan sapukan dengan krim Herbal Blend. Kenapa perlu pilih Herbal Blend? Inilah keistimewaan krim herbal blend yang HOT. Kenapa HOT, hanya ada sejam sahaja di pasaran, lepas tu out of stock. Lebih hot dari segala vitamin HOT yg ada. 

  • Herbal blend tidak melekit apabila disapu. Ia seolah-olah seperti losyen, sapu dan terus meresap ke kulit
  • Boleh diguna pakai oleh bayi hingga la warga emas
  • Kandungan yang selamat kerana diperbuat daripada herba semulajdi seperti sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary
  • Tidak terhad untuk kegunaan tapak kaki merekah sahja, tetapi untuk kegunaan ruam lampin, kulit eczema yang kering, luka-luka kecil, digigit nyamuk, gatal-gatal dan kulit menggepulas. 
  • Bebas paraben dan diuji secara klinikal oleh pakar 
Apa kata pengguna yg dah try? Berkesan ke herbal blend ni merawat tapak kaki yang pecah dan merekah? Meh tengok testimoni pengguna herbal blend.  


Berapa harga Herbal Blend? 
1 tiub hanya RM27.50 dan tahan berbulan-bulan bergantung kepada penggunaan. Kalau di rumah saya sendiri, saya akn pastikan herbal blend sentiasa ada. Bila  kene gigitan serangga atau luka-luka, herbal blend menjadi pilihan sbb krim-krim yang lain kebanyakannya mengandungi paraben. 



LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP 
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

 

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...