♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Saturday, January 14, 2017

ANAK TERKENA SAWAN


Assalammualaikum..

Lame kan sis xhapdet blog. ceh pdhl sis mmg malas kan.. sis nk kongsi harini kisah sis jaga zahirah demam.

ANGGAP DEMAM BIASA.
Isnin lepas 9/1/2016 zahirah demam. sis ingt demam sbb die jatuh malam nye tu masa main2 dgn anak² kakak.. yela sis ingt die demam tekejut jela kan. dia nangis cm bese jela . then dh baik smbung main. xpasal esok nye demam.. tp sis ingt xd ape lg sbb die demam pon aktif lg main. 2 hari die demam dan sis rs elok la bawak g klinik. so selasa tu sis pegi klinik bawak anak sis. doktor pn ckp anak sis ok xde pape masalah sbb dia nak mkn n aktif mcm biasa. tp mlm tu bdn dia panas lg dan sis pon bgla ubat bontot tu kat anak sis.. lepas tu anak sis strt la merengek mlm tu. n bdn dia panas sngt. sis pon gelabah la dan sis tuam2 bdn dgn kain basah. 

START TIDO
pagi nye bdn anak sis dh xpanas. so sis lega la.. tp ingt lega teruih rupenye x jugak. siang tu sis perasan anak sis asyik merengek ckp nk babam(tido). sis pon bgla susu mcm biasa. kejap je nyusu terus tido. lepas tu bgun2 nyusu lg sambung la tido. smpai la hari kedua. sis takot taw.. sis pon bawak la g berurut kt rumah bpk sedara sis. time bawak tu pon anak sis masih tido. selalu bile bawak jalan die akn syok dan xkan tido. ni asyik merengek then bg susu tido. bile bpk sedara sis urut meraung2 la dia plak. berpeluh sume kelua. bpk sedara sis ckp dah bawak g umah sepupu sis yg ngndung lom mntk mandikan. alah sis pelik la dh knp nk dia mandikan plak. bpk sedara sis ckp mungkin rindu org dalam.

SEPUPU MANDIKAN
 so esok nya sis msj la sepupu sis tnye ad kat rumah x sis nk mntk tlg mandikan anak sis. lepas tu dia pon on je. So ptg tu sis bawak g sane suh mandikan. dia ngis plak bile mandikan. slalu org mandikan die syok kemain main air. haish.. sis tawakal je taw. lepas tu sis bawak balik umah. aduh masih tido lg.. mungkin masih awal sis jangka la.. ada jugak la yg ckp ank sis kene sawan pengantin la sawan mayat la.. ala sis redha je taw.

AYAT RUQYAH.
ptg lepas balik tu sis buntu taw anak sis tido je. sis nangis la sbb slalu mesti berperang bergaduh mulut dgn dia. dia jerit2 panggil ibu. tgk keletah dia buat sis x stress bile stress.. hehhe.. So sis tnye kwn sis die suh bkk ayat ruqyah. sis pon bkk la ayat ruqyah. takot jgk sis klw pape jd tp Allah sebaik² tempat mengadu. sis sembayang mntk ALLAH sembuh kan anak sis. Lepas tu sis ambik air dalam cawan sis tawakal baca ayat kursi 3x dan 3qul 3x sis tiup dalam air tu pakse anak sis bangun. die ngis2 la kene pakse. sis suh mnum die xnak. sis sapu kan satu badan dia. harap ALLAH sembuhkan.

NAMPAK AKTIF
Malam tu sis tengok ada skit perubahan dengan Kuasa ALLAH, even xmacam selalu tp nampak dia nak senyum makan sengih marah2 bpknye.. heheehe.. lepas tu suami sis bawak la pegi beli Domino.. hhahahaa..tp sis sentiasa On kan Ayat Alquran je kat rumah .Harini pon sis tgk ade la kurang skit die tido even bangun tido dekat pkul 11. still sis berharap ALLAH maha penyembuh akan sembuhkan anak sis. 


Mohon pembaca doakan anak sis Norzahirah kembali sembuh dan ceria mcm selalu. Sekarang ni dia tgh tido dan mmg masa ia sihat pon sekarang rutin dia tido. terima kasih la sudi baca luahan hati sis dan pada yg mendoakan anak sis.. sis ucapkan Hanya Allah mampu membalas jasa kalian. terima kasih in advance.

moral of the story sentiasa berharap Allah yg menyembuhkan segala penyakit. Bukan manusia. kita hanya merancang tapi bukan kita yg menentukan. ♥

 

LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com
Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts