A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Monday, June 14, 2010

--[MULUT LONGKANG R KORG NIH]--


hahaha... mmg kan... korg mmg mulut cam longkang.. mentang2 ak diam ade je mulut yg pot pet pot pet cite blkg kan.. hahaha... xpe2 gua tunggu je gua nk basuh mulut2 korg sume.. weh.. aku diam sebb ak mls nk lyn korg yg umo xserupe otak.. ckp pot pet pot pet mengate org buat itu xbaik ini xbaik.. habis korg mengumpat tu baik ke?? weh mkn daging B@&! r weh.. hahaha... aku buat hal aku korg buat hal korg boleh x?? ak xpenah mintk mkn korg kot... tlg r jgn kacau ak.. dengki sngt ke ngn ak nih.. ak buat ape kat korg smpai korg xpuas ht hah?? ak usik dompet korg ke?? xpenah kot.. bwk2 la beringat korg da jadi org veteran.. bwk2 mengucap.. hahaha.. adoi.. sakit perot cmni pon ak msih agi blh silent sound org..hahaha.. bkn xnk sound depan2.. cme cm unmatured je ... xkn ak nk ikot perangai beliau pulak kan.. well i know myself very much.. people always talk about me is just make me feel famous je..wakakakak... aku xmintak jadi pemes taw.. tp korg yg jadikan ak pemes.. wakakaka.. 1 je.. aku xnk tunjuk sape ak depan korg.. cukup2 la perangai lepas tu ak dah bwk masuk longkang.. xkn korg yg mulut longkang nih ak nk kene ambik balik perangai ak dalam longkang tu..ye x? piki2 kan sendiri.. hahahaa... segala umpatan u all ak balas dengan ALHAMDULILLAH... ALLAH je yg balas ye..hehehe..





pls vote my blog..yanakhai

2 comments:

Peeka Syuhada said...

salam nuffnanger, while hitting ur nuff.. drop comment sket..

bese r tu.. slagi x penat mulot tu, slagi tu ler nak kuar an hell poem diorang.. muahahaha.. (:

sabar kak.. ngeh3~

YanaKhai said...

tengkiu dik...

ermm tu r pasal...

cube buat keje masing2..kan aman dunia nih...

life should be happy kan...ehehe.. ^_^

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...