A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Tuesday, October 5, 2010

--[SY BELUM READY UNTUK MENINGGAL DUNIA]--

salam~!

semlm tgk facebook..tekejot ak dtgk status membe aku.. ak tnye knp.. ? die kate membe kitorg (hisbullah) meninggal dunia.. excident.. innalillah.. aku terus bkk page die ... mmg mcm terkejot.. sbb smlm sblm die meninggal..die on9.. terpiki jgk.. xtaw kita ni bile pulak nk d panggil kan.?

ak xready nk meninggalkan dunia.. bkn xsanggup tingglkan harta dunia.. tp rs amal mmg xcukup lagi nk menuju yg maha esa..

bile terpiki..1 hr nnt klw ak dah xde.. ak tinggl kan keluarga ak.. sahabat2 aku.. laptop ni.. kekasih aku... agak2 mereke percaya x aku dah xde?? org kate klw org ratap pemergian org yg meninggal ni..jenazah xaman.. ak xnk time ak sok org merintih atas pemergian ak.. klw syg kan ak.. relakan je ak pergi.. doakan perjalanan ak d mudahkan.. maafkan kesalahan ak.. halalkan segala2nya...

ke mana ak selepas itu..?? itu lagi ak xterbayang,,, azab ALLAH mmg xtercapai di akal.. Syurga ALLAH juga xterbayang.. ak xready utk kehilangan.. ak tkt...sedih


p/s* bile nk berubah jd baik..>.<




pls vote my blog..yanakhai

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...