A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Tuesday, September 13, 2011

NAK SANGAT KAWIN KAN????

‎"Aku terima nikahnya dgn si dia binti si ayah dia dgn mas kahwinnya RM..”

Bunyi mcm senang kn?? Tp, erti sebenar dia :



"Aku tanggung dosa2 si dia dr ibu bapanya, apa saja dosa yg dia buat, dr

dedah aurat hingga ke tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu

bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku.

Kalau x didik, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka dan

malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badan aku.."



renung2kan... :)


ni besela keje forward memforward dari fb la katekan...almaklumla ade

fb..ehehehe

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...