♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Monday, January 14, 2013

SENYUM DEPAN CERMIN.. TEBIAT KE PE

Assalammualaikum..

Biahahahaha... Baru ak sedar ak ade tabiat pelik di mane aku pantang nampak cermin.. Hahahaa.. Ak mesti senyum.. Gile kan.. Hahaa.. Xjgk tu habit la.. Ala bese la pompuan nampak cermin sik2 btl kan tudung.. Kaber la kot2 ade pakwe kacak ke.. Buruk kang jatuh la saham.. Katenye.. Hahaha poyo..

Ak plak lain.. Ak klw xde org sekeliling.. Mesti ak ambik ms yg lame dpn cermin tu.. Berangan.. Taw2 je ak senyum sorang2.. Hahaha sewel.. Ntah ape yg ak piki pon xtw la kekadang.. Haahha...

Mcm td la kat tmpt keje.. Leh plak ak pandang cermin pastu berangan.. Smpai xperasan ade org nk masuk surau tu.. Hahaha.. Mesti die ckp ak bajet.. Ahh lantak la.. Kakakaka...

Agknye tu la reason nape ak lambat g keje slalu.. Hahaja.. Kekadang smpai pintu pago da ttp baru ak smpai.. Pdhl bangun awl.. Aishhh parah ni.. Nk buat acane.. Hahahaha...

K la lenguh tgn menaip.. Nk smbung berangan jap.. Hehee.. Gud nyte love.. Hehe..

Love-
Yana khai

Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts