A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Thursday, April 11, 2013

AKU DI UJI LAGI

Assalammualaikum..

kalini..ALLAH uji lagi kekuatan aku.. perjalanan ak diuji lagi.. blh ke ak bertahan...mampukah ak tempuh.. susahnye perasaan ak nak d gambarkan skrg ni..ape yg ak rase pon ak xtaw la.. huhuhu.. 

ckp² along tadi buat ak terpiki.. cmne?? blh ke?? dan ape ape ape.. adush.. (tumbuk dinging)
along : dik ko da solat isthikarah??
aku : erm.. ade buat..
along : ape ko nampak??
aku : hantu (kidding) entah la.. cme berat hati nak bukak hati utk org lain buat masa ni
along : erm.. klw $SF%^_FK$%(WWTI##$*  camne dik?? (terpakse ak sensoredkan perbualan ak ngn along)
aku : erk.. hurm.. hurkk... (speechless) entah la along

cerita ak stopkan je..xnk piki pape..serabut ak jgk yg meroyan karang..huahuahuahaua....

Ya Allah..ak terima ujianMU.. tapi bg la semangat n petunjuk kat ak yg alpa selalu ni.. huhu.. kuatkan la pendirian ak dalam menentukan jalan hidup aku.. permudahkan la segalanya andai kau takdirkan sesuatu untuk ku.. Amin... :)

mood : freestyle.. i need to go somewhere.. but where.. huhu.. help help help.. lempang² pipi.. 

p/s * semoga kita berada dibawah lindunganNya..amin...

love -
yana khai~

2 comments:

fana.akim said...

speechlesssss jugakkk @_@

YanaKhai said...

See.,.,im triple speechlss yunk.,.,but everytin is undrcntrl n0w.,.,i h0pe cn be better s0on.,.,

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...