A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Friday, July 5, 2013

THIS JULY IS MY BULAN!!




assalammualaikum..

bersempena JULY.. di mana 17JULY adalah hari kelahiran seorang insan yg comel di dunia.. saye saye saye.. hahahaa...
belek² email ternampak plak kat to do bar email aku...xingt bile ak buat.. tp klakar.. 



klik utk tumbesaran..hahaha






sebenanye saje je kot buat hajat cmtu.. tp tgk gaye blm tercapai hajat semua tu... huhu.. itu kan impian.. yg saya mintk cume saya diberi kekuatan untuk menghadapi segala ujian.. walaupon sendiri.. saya yakin ALLAH ada bersama sy.. Amin...




love-
yana khai




Anda mungkin juga meminati :-







4 comments:

Akupenghibur.com said...

moga hajat tercapai :)

YanaKhai said...

Amin.. Maceh acik..

Tinta Lana said...

Semuanya berkaitan Mr Right :D

Ak doakan ko jumpa dia ya yana.. :)

YanaKhai said...

HHAHAHA NAMPAK X BETAPA GATALNYE AKU..BAHHAHAA... INSHA ALLAH AMIN... THANK LANA :)

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...