A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Sunday, August 11, 2013

LEBARAN DIRAI- RAMADHAN DIRINDUI- MAAF ZAHIR BATIN DARI YANA KHAI


Assalammualaikum... 
salam syawal yg masih berbaki.. aku baru berpeluang nak update blog.. almaklum la update pakai phone xbest.. nk jgk gne lappy.. xsempat..balik beraye da penat terus naik katil dan tido tido tido..

korang cmne raye?? seronok? or beronok ronok.? aku bese je.. cme xmcm tahun2 lepas.. tahun ni ade rs sunyi skit.. hihihihi.. xpela korang xperlu tau..ekekekee... 

ok dikesempatan ini aku YANA KHAI ingin menyusun 10 jari mohon ampun dan maaf kalau selama berblogging ni ada yg terasa hati dan terkurang senang dgn penulisan ak yg xseberape la sngt.. hehee.. pada member2 yg bg hadiah giveaway tu terima kasih daun keladi dan yg menerima giveaway dari aku juga harap maafkan la klw ada kekurangan..hehehe.. semoga kita dapat berjumpa lagi di ramadhan akan datang dan semoga ramadhan tahun ni.segala amalan kita diterima ALLAH.. Amin..


da buleh la makcik2 kat lua tu klw nk buat menantu ni.. hahaha



love
Yana Khai



2 comments:

Tinta Lana said...

Assalamualaikum..

Wah2..bombastik la ko yana..tu ha, baju raya ko bombastik..ko tak ya. hahahah

Yana, selamat hari raya dari aku ya.. tahun ni thn pertama la aku braya dgn ko sbg blogger..ak harap ada ksmptn untuk thn2 strusnya.. :)

Ak minta maaf kalau ada terkasar bahasa dgn ko..ak rsa, mmg ada jugak ni,hahaha

Ko knapa rsa sunyi?ak kan ada! hahaha, ak rya thun ni tak best mana..ya la kan, pakcik aku yg eksiden tu braya kat sepital, kitaorg pun braya kat hospital lah juga..

Itu jelah..ak masih dlm mood beraya lagi..ok, ak tipu. Mood kelaut sebenarnya,hahaha

YanaKhai said...

hahaha lana.... selamat selamat... kuih ry ko ade lagi lana??? ak pnye da selamat masuk perot sendiri.. asal tgk tv mkn kuih..wakakakaka... maaf zahir batin lana :)

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...