A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Sunday, September 8, 2013

SET VITAMIN SHAKLEE UNTUK PELAJAR



Assalammualaikum..

Sem baru sudah bermula.. apa persediaan pelajar sekarang?? Jom tgk apa vitamin yg sesuai bg pelajar bahkan bukan pelajar saja.. malah lecturer dan cikgu² pon bahkan memerlukan vita


min juga. 

Shaklee menawarkan set lengkap untuk keperluan otak yg sihat yg mengandungi 3 jenis vitamin lengkap, B-COMPLEX,OMEGA GUARD, DAN  LECITHIN. 


BCOMPLEX
- Sangat penting dlm membantu memetabolismakan karbohidrat,lemak&protein. ianya juga Anti Stress(mengawal emosi).
Selain itu, ia juga membantu meninggikan sistem pertahanan badan,menukarkan mknn kepada tenaga dan membantu pelajar untuk berfikir secara psitive (Apabila mood happy,daya fikir & tumpu juga akan menjadi lebih baik)
***extra bonus,Vitamin B dpt menjadikan wajah cantik berseri (Glowing)

OMEGA GUARD

Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak.
DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.


Pengambilan Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus.

LECITHIN
Lecitin mengandungi choline yang sangat perlu untuk otak berfungsiLecitin meningkatkan bekalan choline dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak berfikir, ingatan, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidur, penghadaman,etc.




p/s * sebagai manusia kita hanya merancang, sebaik² perancangan hendaklah disertakan dgn doa dan usaha, yg selebihnya kita serahkan kepada ALLAH untuk menentukan. Sesungguhnya Allah suka kepada umatnya yg meminta pertolongan kepadaNYA.



untuk tempahan dan 
pm/wechat/whatsapp
yana SID 1030172
0192785383



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...