A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Monday, January 27, 2014

JAMINAN TERBAIK SHAKLEE.3S YG MEMBEZAKAN SHAKLEE DENGAN PRODUK LAIN.

 Assalammualaikum..
Hari ni jom kita sembang dan bongkar kenapa saya PILIH SHAKLEE. Kenapa saya kata Shaklee the best supplement. kerana Shaklee memang berbeza dari produk yg ada di pasaran sekarang. 

FALSAFAH SHAKLEE
-Selama lebih 50 tahun, beberapa generasi keluarga telah mengharapkan Shaklee untuk melalukan apa yg tidak dapat di lakukan oleh syarikat lain selain Shaklee, iaitu membuat produk yg semulajadi selamat dan TERBUKTI  berkesan.
Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yg lebih sihat untuk semua org dan kehidupan yg lebih baik untuk sesiapa sahaja. Shaklee melakukannya dengan membuat produk semulajadi yg begitu LUAR BIASA, hanya kongsikan dengan rakan² anda. Setiap produk yg masuk ke dalam setiap botol shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan menjadi mesra alam di planet ini.
Apabila anda memilih shaklee, anda akan tahu 3 perkara adalah benar tentang Shaklee. Selamat, Sentiasa berkesan, dan Sentiasa mesra alam.

SENTIASA SELAMAT.
-Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat.
  • Shaklee bermula dengan alam semulajadi, Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk sumber bahan² semulajadi yg terbaik.
  • Maka kami menjalankan 350 ujian ke atas setiap bahan baru untuk logam berat, racun perosak atau mana² ratusan bahan cemar lain yg berbahaya,
  • Kami terus menjalankan lebih 83,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan setiap produk.
  • Secara teknikalnya, produk Shaklee tiada Parabens, Triclosan, Phthalates,Sodium Lauryl Sulfat(SLS), natrium sulfat eter lauryls (SLES), 1,4-dioxane, atau propilena glikol. Tiada bahan² yg diharamkan, tiada pewarna,perasa, dan pemanis tiruan. Shaklee tidak menggunakan haiwan sebagai bahan ujikaji. Malah pembungkusannya terbukti selamat dan bebas dari biophenol toksin- Phthalates dan dakwat toksik. setiap produk Shaklee dijamin 100% selamat untuk digunakan.
SENTIASA BERFUNGSI
- Banyak syarikat mendakwa mengenai produk mereka, tetapi Shaklee mempunyai bukti.Seperti yg anda lihat dalam lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripada mereka disiarkan dalam jurnal ulasan selaras, yg membuktikan keberkesanan produk shaklee. anda bleh rujuk, dalam lebih 300juta USD yg dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dari sekolah UC Berkeley Kesihatan Awam yg menunjukkan bahawa orang yg mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yg ketara lebih baik daripada mereka yg mengambil multivitamin dari jenama lain. dan bukti yg nyata adalah 54 pingat emas yg dimenangi oleh atlet bertaraf dunia yg menggunakan produk shaklee. Sebelum apa² produk shaklee sampai ketangan anda, Shaklee telah melakukan kerja² keras untuk memastikan Shaklee melakukan apa yg di katakan.

 BUKTI EKSPERIMEN SHAKLEE ADALAH YG TERBAIK DALAM SEMUA UJIAN.
 

SENTIASA MESRA ALAM
- DR Forest Shaklee mengasaskan syarikat berpandukan pada prinsip Hidup Harmoni dengan Alam Semulajadi. Lebih dari setengah abad yg lalu Shaklee terus memimpin melalui teladan. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yg menjadi iklim Neutral dan diperakui sepenuhnya dapat mengimbangi pelepasan karbon bg menghasilkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat Shaklee pernah memenangi anugerah bagi reka bentuk alam sekitar melalui jualan daripada Shaklee Get Clean Basic H.




LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 
SMS/WECHAT/WHATSAPP
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...