A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Tuesday, December 23, 2014

RAHSIA KECANTIKAN 7 ARTIS MALAYSIA DENGAN SUPPLEMENT


Rata² ramai yg sy tgk terlajak laris nk cantik mcm artis.. tapi MALAS nk konsisten mcm retis tu.. untuk pengetahuan korang la kan.. artis2 tu sume da di hadapkan dengan supplement bertahun2 dan ade yg dah dari kecik family diorg suh amalkan.. yg kita kita ni.. baru bulan ni makan.. tu pon culas.. nk overclaim pasal supplement.. mmg la ade yg tiruan berlambak.. sbb tu perlunya penyelidikan terperinci ye.. dan yg penting sy jual supplement sume selamat semulajadi dan in shaa allah berkesan.

Jom tgk 7 artis yg mmg amalkan makan supplement ni.. xkisah la dari jenama Shaklee ke.. jenama lain ke.. tapi nk di tekankan di sini betapa pentingnya Supplement di zaman serba moden ni.. almaklumla ayam pon da pandai pakai botox cucuk tang situ tang sini.. sayur pon da pandai men kacuk² skrg nk bg ngam bg gebu gebas.. huhu..

1 - ) Miss Nina
Miss Nina mmg pengguna tegar vitamin shaklee.. beliau mengamalkan memakan VITALEA,VITA C B COMPLEX DAN ZINC COMPLEX utk kesihatan rambut beliau.


2 - ) Ayu Raudah
Puan Ayu Raudah mengamalkan Sirap Shaklee yg juga dikenali sbg VIVIX


3 - ) Rita Rudaini
Rita Rudaini mengamalkan memakan VITALEA sbg penambah tenaga harian dan vitamin sampingan seperti DTX CMPLEX,PEPPERMINT GINGER DAN HERBLAX. RITA juga pengguna Shaklee produk.


4 - ) Yasmin Hani
Lagi pengguna Shaklee. Yasmin Hani. beliau mengamalkan ESP Alfalfa dan OStematrix Shaklee. Alfalfa di amalkan selepas bersalin untuk penambah susu badan di bantu dgn ESP.


5 - ) Ashraff Muslim
Sape kate lelaki tidak perlukan supplement. Ashraff Muslim juga pengguna serius produk Shaklee. Beliau mengamalkan memakan Men's Set utk kesihatan dalaman di samping berkongsi kebaikan dengan keluarganya.


6 - ) Datin Norjuma
Datin Norjuma telah mengamalkan pengambilan B complex sejak beliau masih kecil lagi utk kekalkan kesihatan dan kecantikan.


7 - ) Dato' Siti Nurhaliza

Paling top, Siti nurhaliza juga pengamal supplement. Beliau serius dalam penjagaan kesihatan dalaman beliau dgn mengamalkan memakan VITAMIN C, VITAMIN E DAN B COMPLEX sbg asas kpd kecantikan beliau.



So dah blh paham kenapa kita perlu makan supplement setiap hari.. bukan sbb nak jadi artis.. tp sebab keperluan harian badan kita mmg selayaknye skrg utk mendapatkan supplement. lain la kalau ayam kita ternak sendiri.. sayur kite tanam sendiri.. tu xd mslh la utk u ols. xde paksaan cuma saya nk nyatakan di sini.. zaman sekarang mmg kita perlukan Supplement untuk membantu badan kita berfungsi dengan sihat. Pastikan anda memilih supplement yg semulajadi .



 

LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...