♥ Jejari Si KidaL♥

PENGEDAR SHAKLEE SELANGOR COD ( KG SIJANGKANG, TELOK PANGLIMA GARANG) 0192785383 / YANA PENGHANTARAN POS LAJU KE SELURUH MALAYSIA.

Tinggalkan Jejak anda Di sini :)

Kawat cam di leyyannakhai.blogspot

My Follower

CARI GALI LAGI


kata nabi saw: “siapa yang tinggalkan solat subuh tiadalah padanya nur di wajahnya dan siapa yang tinggalkan solat zohor tiadalah padanya rezki yang berkat dan barang siapa yang tinggalkan solat asar tiadalah padanya kekuatan badan,dan siapa yang tinggalkan solat maghrib tiadalah padanya anak2 yg bermanfaat dan barangsiapa yang tinggalkan solat isyak tiadalah padanya tidur yang nyenyak.” ‘sampaikanlah daripada nabi saw itu walaupun satu ayat.






Monday, June 24, 2013

[NEW UPDATE]beberapa sekolah diarah tutup sementara mulai esok (24 June 2013)

Assalammualaikum...


Berita terkini yang aku dapat dari berita harian..esok beberapa sekolah di beberapa buah negeri di arahkan tutup sementara untuk mengelakkan dari berlaku penyakit yang tidak sihat seperti batuk selesema sakit mata dan sebagainya..

Antara negeri dan kawasan tersebut adalah 
Ianya kerana negeri² di atas telah mencapai tahap IPU yg tidak sihat.. Terbaru, Daerah Muar dan Ledang telah disahkan Daerah Darurat buat ms ni dan semua sekolah dan Peihak Swasta dan Kerajaan di arahkan supaya memberi cuti kecemasan kepada pekerjanya.. Untungla... bila plak tempat keje ak nak umum cuti ni.. tmpt ak kat klang ni pon da rupe mcm kat cameron je ak tgk..harap xde pape yg buruk la ea.. doa la yg baik² untuk semua org.. 

pesanan ringkas dari Yana Khai

  • Byk minum air masak
  • Jgn bakar sampah & merokok pon tercalon k.
  • Jgn klua rumah klw xde urusan penting, no detim no more. haha
  • Pakai face mask ketika berada diluar rumah.(Wajib)
-sumber-
BERITA HARIAN

Selamat beramal.buku amalan baru kita sudah mula dibuka dan byk kan amalan baik ye saudara saudari. In Shaa ALLAH

love
-yana khai-
Post a Comment

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.

PORTABLE WATER FILTER UTK KEGUNAAN SEHINGGA SETAHUN.
Bendasing tersembunyi pada air bersih??? Putarkan paip rumah anda. Lihat air yg keluar. Mungkin airnya nampak bersih tapi setakat mana ia selamat untuk di minum??

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA

EYE TREATMENT PENAWAR SI MATA PANDA
KEMBALIKAN KESEGARAN MATA ANDA. RAWATAN MATA SERENDAH RM53.00

HOT PRODUCT!!!

HOT PRODUCT!!!
INGIN KAN TUMIT KAKI YANG MENAWAN? SERENDAH RM27.00 ANDA MAMPU MENDAPATKAN KAKI YG LICIN DAN CANTIK.

B Complex for Me n i love it

B Complex for Me n i love it
• Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, • Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, • Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spinal, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

Popular Posts