A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Saturday, October 19, 2013

KETAHUI PUNCA JERAWAT DAN ATASINYA DENGAN SHAKLEE.

Masalah Jerawat, Parut Dan Jeragat.
Kebanyakan individu sudah tentu  biasa mengalami  masalah jerawat tidak kira masalah jerawat biasa, teruk atau sekadar dua tiga biji jerawat  je yg naik..bila dh naik jerawat dah tentulah masalah parut jerawatnya pulak kan...kadang-kadang boleh stress bila tgk jerawat lagi-lagi bagi mereka yang jarang ada jerawat:)

Tahukah anda punca terjadinya jerawat?

1--> Hormon yg tidak seimbang : terutama sekali bg kaum wanita...pengeluaran sebum yg banyak menyebabkan liang roma tersumbat

2--> Sembelit: kenapa sembelit? sebabnya bila terjadinya sembelit, toksin mula berkumpul dlm badan dan peredaran mula tidak lancar..oleh kerana itu toksin mula dikeluarkan melalui kulit wajah.

3--> Alahan kepada makanan: makan terlalu banyak makanan berminyak juga boleh menyebabkan terjadinya jerawat serta kurang pengambilan air masak yg banyak.alahan makanan selalunya terjadi pada individu yg mengalami masalah resdung..

4-->> pemilihan produk kecantikan yg salah: mengandungi pelbagai bahan kimia dan ada diantarnya boleh menyebabkan kanser kulit. SOLUTION = STOP GUNA BAHAN KOSMETIK TU THEN DETOX DLU DGN ALFALFA UTK BUANG TOKSIK, THEN VITAMIN C @ VITAMIN E @ B COMPLEX @ ESP @ UNTUK PULIHKAN KULIT DARI KERADANGAN.


5--> Bakteria: jangkitan bakteria berlaku apabila kita kerap  picit jerawat dgn jari tanpa mencuci tangan terlebih dahulu..ini juga boleh menyebabkan parut jerawat sukar utk hilang.

6-->penjagaan wajah yg tidak sempurna: cara penjagaan wajah selepas pemakaian make up yg tidak betul juga menyebabkan liang roma boleh tersumbat dan seterusnya terhasillah jerawat pada wajah.


itu antara punca terjadinya jerawat..menjadi seseorang yg ingin kelihatan cantik dan bebas dari parut jerawat dan jerawat sudah tentu menjadi  idaman semua..

oleh kerana itu, pengambilan supplement dan vitamin yg betul serta cara pemakanan seimbang yg teratur dan cara hidup yg sihat dapat mengelakkan punca jerawat daripada berlaku..

Supplement dan vitamin yg boleh sy syorkan kpd pelanggan sy yg mengalami masalah jerawat, jeragat dan parut ialah.

a) Vitamin C -->> utk pembentukan kolagen supaya kulit sentiasa kenyal. kekurangan kolagen boleh menyebabkan tubuh mudah lebam, kering dan bersisik.
pengambilan vitaamin c yg cukup membuatkan kulit anda kelihatan bersinar dan gebu.NO NEED BOTOX!!.

b) Vitamin B-complex -->> menjaga kesihatan kulit dari dalam dan mengurangkan garis2  halus pada wajah. penting utk melanin yg memberi warna pd kulit.

c) Vitamin E --> utk kecantikan kulit, anti-penuaan..bersifat anti-oksidaan..bagi hubungan suami isteri, Vitamin e dikenali  sbg Vitamin Cinta dan membantu menghangatkan hubungan suami isteri.

d) ESP -->>membantu tubuh badan mendapat khasiat protein yg secukupnya. membantu penyerapan vitamin dan galian lain dapat dilakukan dgn optimum. menggantikan sel2 lama dan membentuk sel baru. 

e) GLA complex-->> kandungan utama dlm EPO dan lebih baik daripada EPO. mengandungi vitamin e dan minyak biji bunga matahari yg membantu mencantikkaan kulit.. hormon akan lebih stabil, period teratur dan kulit bersih  tanpa jeragat.

TESTIMONI PENGGUNA VITAMIN E, B COMPLEX DAN VITAMIN C
 
 
 
 
UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI SAYA
YANA 0192785383
SMS/WECHAT/WHATSAPP
FB:NorliyanaKhai
Page : YanaShakleeciousHouse
 

 
 
 



No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...