A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Thursday, October 3, 2013

KURUS SIHAT DAN CANTIK DGN CINCH SHAKE DAN ESP SHAKLEE




Assalammualaikum...

harini nak diskusi sikit pasal selim ohsem cara beta... hahahaa

ok pada yg nak kurus n tekad nak kurus jugak xkire xkire xkire...hehehe... item yg perlu anda taw :-

1 ) makan mesti kenyang.. time makan kene makan.. tapi jgn la melantak sume nk telan.. makan yg less kalori less carbo n less sume yg lebih² minyak dan gula okes Dan hi fiber n hi protein harus.. untuk tu makann yg paling sesuai sngt adalah oat.. utk produck Shaklee ada ESP n CINCH SHAKE.. serius to say okeh ESP + Cinch ni bkn je rs die sedap ohsem giles tp hakikat selepas itu.. otot² akan mantap dan kulit muka jadi halus gebus mulus tulus.. okeh over..huhu.. saya consum n saya teruja dgn hasilnya yg 2x ganda hebat!!! kenapa ckp pasal otot mantap?? kn nak kurus.. yela² nk bgtaw ni.. penah nmpk org kurus tp bdn ade lemak gelebeh? tu sbb protein xckup dalam badan yg nak tukarkan lemak kepada otot.. n then pnh nmpk org bdn berisi tp lemak xnmpk gelebeh.. pejal saja..hehehee... tu psl lemak die da di tuka jadi otot.. beza lemak dan otot ni adalah otot lebih mampat dari lemak.. that's y klw xd penurunan berat badan tp ade shape up kat badan.. size berbeza dan berat yg sama... best x?
kelebihan CINCH SHAKE N ESP ADALAH:-

>>Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. ada 3 perasa lazat..coklat,café latte n vanilla.. mmg superb.. sedap dan khasiat yg sngt mengujakan!
 
 


Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak. Ianya dibuat dari protein tumbuh-tumbuhan yang berkualiti tinggi. Satu-satunya kandungan di dalam ESP hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik). Kacang soya ini diproses dibawah suhu yang rendah. Info menarik, setiap 1 kg ESP adalah dari 30 kg kacang soya. ESP sangat terkenal sebagai ‘energy booster’ atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya. antara lain ESP amat sesuai untuk golongan yg ingin kan kecantikan dalaman, ibu yg menyusu(milk booster), merawat kulit kusam,untuk yg nak kurus esp memberikan tenaga lebih lama dan cepat berasa kenyang.

2) selain tu pembakaran lemak mesti tiptop meletop.. td da cite psl otot kan so cth makan ns lemak, nk bakar balik kalori dalam tu kene la berjoging kluakan peluh dalam sejam.. barula tiptop pembakaran.. untuk Shaklee the superb fat burner adalah LECITHIN + OMEGA.. mencair dan membakar lemak² degil yg bersarang dalam badan kita.. superb!!!
 
3) then pembuangan mesti cun!!! klw da makan then da proses mesti la nk lancarkan pembuangan..samaada melalui pembuangan air kecil atau air besar.. mesti lancar. baru la cantik menarik dan da bomb!!!  untuk pelancaran pembuangan toksik semua tu ALFALFA complex..Detok²!!!...
 
Selain dari tu.. mengamalkan meminum air masak 3liter sehari amat penting untuk membantu mempercepatkan lagi pemprosesan vitamin semua..kurangkan dan klw boleh elakkan dari mengambil minum bergas dan berkafein terlalu kerap. No good!!! nak cantik kene focus!! kene ada smangat!! baru la hasilnya luar biasa!!!
 
 
untuk pertanyaan dan harga super-duper jimat,
hubungi saya
yana-0192785383
sms/wechat/whatsapp
 
with love
hidup luar biasa
yana



No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...