A Positive Attitude Will Lead to Positive Outcomes

Saturday, February 8, 2014

KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE BERBANDING JENAMA LAIN



Assalammualaikum..
Harini kita nak bincang skit pasal Omega Guard Shaklee.Sebelum ini kita da bincangkan mengenai OMEGA GUARD UNTUK IBU HAMIL, OMEGA GUARD BG PESAKIT DARAH TINGGI,OMEGA GUARD UNTUK PELAJAR,OMEGA GUARD UNTUK KURUS, dan kalini kita bongkar sedikit mengenai kenapa OMEGA GUARD ni berbeza dengan minyak ikan yg lain.

KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE


  • Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Shaklee mengekstrak OMEGA GUARD ini dari ikan laut air sejuk(sardin,mackerel, herring,abchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan ye.. OG adalah 3kali lebih tumpat dari hati minyak ikan.
  • Berbanding dengan produk Omega dipasaran,OG merupakan minyak ikan paling tulen di dunia coz mengandungi rangkaian sprktrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 yg semulajadi iaitu DHA,EPA,ALA dan banyak lagi. 1 sajian OG dapat bekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.
  • Kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, tapi kaedah ini bkn hanya mersakkan sesetengah nutrien, malah tidak bleh menapis kandungan logam yg membahayakan kesihatan.
  • Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini utk menghasikan OG. 
  • Ia dihasilkan melalui 1 proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 yg paing tulen dan paling semulajadi sementara bg menyingkirkan bahan merbahaya spt Plumbum, merkuri, arsenik,kadmium,doksin, dan PCB(polychlorinated biphenyl- iaitu merupakan bahan kimia industri yg sngt toksik.
Amerika PUblic Health Association syorkan makan minyak ikan laut air sejuk sekurang2nya  size kad permainan sebanyak 2x seminggu yg megndugi paras asid lemak Omega 3. Ia membantu mengurangkan penyakit jantung sebanyak 44%





LIYANA | SID 1030172 | 0192785383 SMS/WECHAT/WHATSAPP
EMAIL : norliyanakhai@gmail.com
 

No comments:

TIPS BANYAKKAN SUSU IBU – TEKNIK POWER PUMPING

Assalammualaikum.. dearest Mommy.. Susu mulai merudum memang akan memeningkan kepala sebagai ibu yang menyusukan. Teriakan anak menangi...